digital marketing

Digital Marketing: 4+1 τάσεις για σένα

της Ευθαλίας Μπουγίδου

Σε μια αγορά συνεχώς εξελισσόμενη και βασιζόμενη σχεδόν αποκλειστικά σήμερα στο Digital Marketing, είναι σημαντικό για μια επιχείρηση να ακολουθεί τις τάσεις. Μόνο έτσι καθίσταται ανταγωνιστική και εν τέλει να είναι σε θέση να αποκομίσει τα μέγιστα δυνατά κέρδη. Προκειμένου δε να είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις εκάστοτε επικρατούσες ανταγωνιστικές συνθήκες, μια επιχείρηση οφείλει να παρακολουθεί μια σειρά από τάσεις, όπως αυτές αποτυπώνονται και καταγράφονται κάτωθι:

#1 Εγγραφή στην πλατφόρμα του LinkedIn

digital marketingΘεωρείται σήμερα και δικαίως μια από τις πιο περιζήτητες πλατφόρμες επαγγελματικής κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως. Τα εγγεγραμμένα μέλη του έχουν ποικίλες δυνατότητες. Από το να δημιουργήσουν το προσωπικό επαγγελματικό τους προφίλ, να συνδεθούν με άλλους χρήστες, να αναζητήσουν εργασία, μέχρι και να δημιουργήσουν πελατολόγιο. Το LinkedIn σαν πλατφόρμα, παρουσιάζει εξαιρετική άνοδο και συνεχώς προσφέρει νέες δυνατότητες.

#2 Αναζήτηση προσώπων για τη στελέχωση digital θέσεων εργασίας

Σύμφωνα με την ανωτέρω πλατφόρμα κοινωνικής επαγγελματικής δικτύωσης (LinkedIn), οι ψηφιακές δεξιότητες είναι περιζήτητες, με ταυτόχρονη ζήτηση προσώπων που έχουν τα εν λόγω προσόντα. Παρά ταύτα, τα τελευταία έτη εντοπίζεται χάσμα δεξιοτήτων μεταξύ του αριθμού των επιχειρήσεων που αναζητούν ψηφιακές δεξιότητες και των δεξιοτήτων στην αγορά. Συνεπώς, προτείνεται η αναβάθμιση των σχετικών γνώσεων, μέσω της κατοχής σχετικού διπλώματος στον κλάδο του Digital marketing & Graphic designing.

#3 Video Marketing

digital marketingΛόγω της συχνότατης χρήσης και κυριάρχησης εφαρμογών όπως του TikTok και του Instagram, η δημιουργία βίντεο επιτρέπει στα brands να προσεγγίζουν καθημερινά χιλιάδες χρήστες, από όλο τον κόσμο. Μέσω αυτών δίνεται, η δυνατότητα στους δημιουργούς να ξεκινήσουν μια τάση. Επιτυγχάνεται λοιπόν αναγνωρισιμότητα επωνυμίας, με τη χρήση περιεχομένου που δημιουργείται από τους χρήστες, με ελάχιστη προσπάθεια. Προκρίνεται, επομένως, η δημιουργία βίντεο, που σε κάθε περίπτωση, το επίκεντρο αυτών θα είναι αφενός η αφήγηση μιας ιστορίας (storytelling), αφετέρου η οικοδόμηση σχέσεων μιας επιχείρησης με το κοινό που την ακολουθεί.

#4 Niche marketing

Το niche marketing έχει να κάνει με την εξειδίκευση σε ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία. Με αυτόν τον τρόπο αναπτύσσεται μια ισχυρότερη σύνδεση της επιχείρησης με το κοινό της. Αυτή η σύνδεση προϋποθέτει, βέβαια, την κατανόηση των αναγκών του κοινού. Ένας τρόπος, είναι η τοποθέτηση του brand μιας επιχείρησης, ως εμπειρογνώμονα, βοηθώντας έτσι στη διάκριση μιας επιχείρησης από άλλες.  Έτσι, γίνεται ταύτιση των εκάστοτε προϊόντων με ένα brand name, λ.χ. pet shop που προσφέρει μόνο βιολογικά προϊόντα για κατοικίδια. Επίσης, το niche marketing είναι στρατηγικό. Έχει τη δυνατότητα να αναπτυχθεί με την πάροδο του χρόνου και να εισέλθει σε μεγαλύτερες αγορές.

#5 Εξασφάλιση του απορρήτου των πληροφοριών

digital marketingΣτο ψηφιακό περιβάλλον οι πελάτες ανησυχούν σε μεγάλο βαθμό σχετικά με τη διαχείριση και την επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων. Tα δεδομένα αυτά μπορεί περιλαμβάνουν  ονόματα, ηλεκτρονικές διευθύνσεις, στοιχεία πιστωτικής κάρτας και άλλα. Επιζητούν λοιπόν τη διασφάλιση και προστασία των στοιχείων αυτών από τις εκάστοτε επιχειρήσεις. Απαραίτητη, επομένως, κρίνεται η φροντίδα και μέριμνα για την προστασία των στοιχείων αυτών και την τήρηση του νομοθετικού καθεστώτος GDPR (Νόμος 4624/2019 – ΦΕΚ 137/Α/29-8-2019)

Αν επιθυμείς να διεκδικήσεις υποτροφίες στην Ελλάδα ή το εξωτερικό, ο Οδηγός Υποτροφιών του Citycampus σου προσφέρει ό,τι χρειάζεσαι!