Τι είναι η μικρό - επιχειρηματικότητα;

Επιχειρηματίας από το…σπίτι!

της Αλεξάνδρας Κουτσουβά

Έχεις δημιουργήσει την δική σου επιχείρηση και ψάχνεις τρόπους να την κάνεις να εξελιχθεί, χωρίς, όμως, να είσαι και πολύ πρόθυμος να βγεις από την πόρτα του σπιτιού σου; Μην ανησυχείς! Υπάρχει λύση! Ευτυχώς για εσένα, στη σύγχρονη κοινωνία είναι δυνατόν να κάνεις σχεδόν τα πάντα από τον χώρο του σπιτιού σου. Ξεκινώντας από εξόφληση λογαριασμών και αγορές προϊόντων μπορείς να φτάσεις μέχρι την «απογείωση» της επιχείρησής σου!

Βήμα 1ο: Δημιουργία Ιστοσελίδας

Όλα ξεκινούν από το στήσιμο μιας πολύ «καλής» ιστοσελίδας. Με τον όρο «καλή» εννοούμε να είναι εξαιρετικά εύχρηστη για τον οποιονδήποτε και να περιλαμβάνει επαρκείς λεπτομέρειες και περιγραφή της δουλειάς σου. Πρέπει να είναι ολοφάνερο στο καταναλωτικό κοινό το είδος των υπηρεσιών που προσφέρεις και σε τι δαφέρεις. Πρέπει ακόμα, να μπορεί ο καθένας να βρει εύκολα αυτό που αναζητάει και να μην χάνεται μέσα σε μία χαοτική και κουραστική ιστοσελίδα.  Για τον λόγο αυτό, συνιστάται η ανάθεση της δημιουργίας και της διαχείρισης της ηλεκτρονικής σελίδας να γίνεται σε ειδικόυς, χωρίς, αυτό να σημαίνει πως αποκλείται κι εσύ ο ίδιος να τα καταφέρεις μόνος σου.  

Βήμα 2ο: Διαφήμιση

Όπως είναι φυσικό, στη σύγχρονη διαδικτυακή κοινωνία δεν αρκεί μόνο να έχεις μία «καλή» ιστοσελίδα για να ξεχωρίσεις. Μία ματιά στο Διαδίκτυο αρκεί για να γίνει κατανοητό αυτό, καθώς ο καταναλωτής βρίσκεται μπροστά από μία πληθώρα επιλογών όταν αναζητά το ο,τιδήποτε τον απασχολεί. Πρέπει, λοιπόν, να αναζητήσεις με ποιον ακριβώς τρόπο θα γίνεις η πρώτη επιλογή του κοινού. Φυσικά, για να αυξηθούν οι πιθανότητες να το επιτύχεις αυτό, οφείλεις ως σωστός επιχειρηματίας να επενδύσεις κάποιο ποσό ώστε να διαφημίσεις τον κόπο σου και το προσφερόμενο προϊόν. Ανάλογα με τις επιθυμίες και τις προσδοκίες σου, λοιπόν, έχεις στη διάθεσή σου μία ευρεία γκάμα επιλογών για την διαφήμιση που θα προωθήσει την επιχείρησή σου. Θα το κάνεις με τον πατροπαράδοτο έντυπο τρόπο στα περιοδικά και τις εφημερίδες ή θα επιλέξεις τον πιο σύγχρονο, τον ηλεκτρονικό; Είναι καθαρά θέμα επιλογής!

Βήμα 3ο: Αξιοποίηση των media

Τελευταία συμβουλή, αλλά ίσως η πιο σημαντική…! Δεν νομίζω πως υπάρχει κανείς που μπορεί να αμφισβητήσει την δύναμη που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις μέρες μας. Το Facebook,το Instagram και το Twitter, έχουν φτάσει σε σημείο να μετατραπούν από επικοινωνιακά και ψυχαγωγικά μέσα σε μέσα ενημέρωσης. Ο καθένας μας μπορεί να ενημερωθεί για το τι συμβαίνει στον κόσμο μέσα από αυτά. Για φαντάσου, λοιπόν, τι ισχύ μπορείς να αποκτήσεις εάν υπάρχει αυτός ο τρόπος επικοινωνίας με το υποψήφιο καταναλωτικό σου κοινό! Οποιαδήποτε απορία σχετικά με τις προσφερόμενες υπηρεσίες μπορεί να απαντηθεί με ένα ηλεκτρονικό μήνυμα. Οποιαδήποτε παραγγελία μπορεί να πραγματοποιηθεί άμεσα από εκεί. Φωτογραφίες και νέα που μπορείς να αναρτάς καθημερινά διατηρούν μια αμεσότητα στη σχέση σου με το κοινό. Τέλος, κάθε πελάτης μπορεί να συμβάλει στην δημιουργία μια θετικής εικόνας της επιχείρησής σου, μέσω των συστημάτων διαδικτυακής αξιολόγησης. 

Η λύση, λοιπόν, είναι απλή: δικτυώσου! Ακόμη και αν φαίνεται σε κάποιους δύσπιστους πως δεν θα έχει αποτέλεσμα, η καθημερινότητα είναι εδώ και δείχνει το αντίθετο! Μικρές επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να εξελίσσονται σημαντικά και να αποκτούν τεράστια πελατεία. Δεν έχεις να χάσεις κάτι, μόνο να κερδίσεις!

Αν επιθυμείς να διεκδικήσεις υποτροφίες στην Ελλάδα ή το εξωτερικό, ο Οδηγός Υποτροφιών του Citycampus που μόλις κυκλοφόρησε σου προσφέρει ό,τι χρειάζεσαι!

Θέλεις να ενημερώνεσαι έγκυρα και γρήγορα με το πάτημα ενός κουμπιού; Κατέβασε την εφαρμογή μας από το Playstore (citycampus.gr) και διάβασε όλα τα νέα άρθρα εύκολα και γρήγορα!