Τι λάθη να προσέξεις στο TikTok marketing
Μία από τις τελευταίες και σχεδόν – ευρέως – γνωστές τάσεις είναι η ανάπτυξη του Tik Tok, του μέλλοντος του digital marketing, μιας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι χρήστες μπορούν να παρακολουθούν και να δημιουργούν σύντομα βίντεο. Έχεις επιχείρηση και θέλεις να τονώσεις την digital marketing στρατηγική σου; Το TikTok είναι μια ιδανική λύση, ειδικά για ένα μικρότερο ηλικιακά κοινό. Πολλές επιχειρήσεις δεν είναι εξοικειωμένες με αυτή τη νέα πλατφόρμα, με αποτέλεσμα να μη βλέπουν τα αποτελέσματα που περιμένουν. Σε τι λάθη όμως μπορεί να “πέφτουν” στο TikTok;
#1 Λάθη στο TikTok: Δεν υπάρχει target audience
Αρκετές είναι οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το Tik Tok προς όφελός τους, ωστόσο συχνό είναι το φαινόμενο να μην στοχεύουν σε συγκεκριμένο κοινό μέσω των βίντεο τους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τις μειωμένες προβολές και το μη αυξημένο engagement rate των δημοσιεύσεών τους στην πλατφόρμα. Επομένως, αν δεν έχουν στοχεύσει σε συγκεκριμένους χρήστες στους οποίους θέλουν να έχουν απήχηση, αυτό έχει αντίκτυπο και στην στρατηγική της επιχείρησης.
#2 Αγνοείς τα Tik Tok Challenges
Ένας καλός τρόπος για να τονωθεί η εικόνα μίας επιχείρησής, είναι τα TikTok Challenges. Πολλοί χρήστες δημιουργούν λογαριασμό αποκλειστικά και μόνο γι’ αυτά τα trends, αναζητώντας ταυτόχρονα και άλλους χρήστες που έχουν ανεβάσει βίντεο για τα εν λόγω challenges. Μάλιστα, μία μέθοδος για να ξεχωρίσει η επιχείρηση από τον ανταγωνισμό είναι να δημιουργήσει το δικό της Tik Tok challenge.
#3 Δεν συνεργάζονται με Influencers του Tik Tok
Στην πλατφόρμα δραστηριοποιείται καθημερινά μεγάλος αριθμός ανθρώπων μεταξύ των οποίων και γνωστοί Influencers, ακολουθούμενοι από το κοινό τους. Αν μία επιχείρηση συνεργαστεί με κάποιον από αυτούς, τότε αυτομάτως θα προσελκύσει ένα μεγάλο μέρος του κοινού, στο οποίο στοχεύει. Έτσι κερδισμένοι θα είναι και οι δύο δραστηριοποιούμενοι, κυρίως όμως η επιχείρηση που θέλει να τονωθεί!
#4 Χρήση ήδη προωθημένου υλικού από τα Social Media
Η πρωτοτυπία είναι το Α και το Ω για να πετύχει κανείς στην πλατφόρμα του TikTok και πρέπει να χαρακτηρίζει τις δημοσιεύσεις σε όλα τα social media. Φυσικά, κάθε πλατφόρμα έχει τις δικές τις απαιτήσεις κι έτσι το υλικό πρέπει να προσαρμόζεται ανάλογα. Φυσικά, η πρωτοτυπία θα πρέπει να είναι προσαρμοσμένη στην ηλικία και τα γούστα του επιδιωκόμενου κοινού.
#5 Όχι User Generated Content
Το συγκεκριμένο λάθος εμφανίζεται σε όλα τα social media. Το user generated content είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους προσέγγισης του κοινού από μια επιχείρηση. Για να επιτευχθεί αυτό, θα πρέπει να ζητήσει η επιχείρηση από το κοινό της την δημιουργία βίντεο, στα οποία θα χρησιμοποιήσει κάποιο συγκεκριμένο hashtag ή θα κάνει tag. Μόλις συμβεί κάτι τέτοιο, το βίντεο μπορεί να αναδημοσιευθεί στο λογαριασμό της και τα αποτελέσματα πρωτοτυπίας και επιτυχίας θα είναι ορατά!
#6 Μένεις πίσω στις τελευταίες τάσεις
Συχνά η αναζήτηση των χρηστών στο TikTok γίνεται σύμφωνα με τα δημοφιλέστερα challenges της εποχής, τα οποία αλλάζουν ανάλογα με τις περιόδους. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να παραμένει κανείς ενημερωμένος για όλες τις τελευταίες τάσεις. Οι πιθανότητες επιτυχίας θα είναι μεγαλύτερες όσο οι χρήστες αναζητούν το περιεχόμενο που δημοσιεύετε στον λογαριασμό και είναι επίκαιρο.
#7 Λάθη στο TikTok: Μόνο δουλειά, όχι διασκέδαση
Το τελευταίο από τα λάθη των επιχειρήσεων στην χρήση του TikTok που τους απομακρύνει από τα ποσοστά επιτυχίας και προώθησής τους είναι ότι στοχεύουν αποκλειστικά σε προωθητικές τακτικές, χωρίς να απολαμβάνουν την διαδικασία της δημιουργίας και της αλληλεπίδρασης με το κοινό. Η τακτική γίνεται αντιληπτή από τους χρήστες κι έτσι αποτρέπεται η δημιουργία υγιούς και ειλικρινούς σχέσης μεταξύ δημιουργού και κοινού. Enjoy the process!