Millennials: Τι πήγε λάθος;

της Μαρίας Φραγκίνη

Αρχικά, τους γνωρίσαμε ως Baby Boomers, δηλαδή, η γενιά που γεννήθηκε μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, από το 1946 έως το 1964.

Αργότερα, Generation X από το 1965 έως τις αρχές της δεκαετίας του ’80, όταν υπήρξε η παγκοσμιοποίηση, η έκρηξη του AIDS, η είσοδος της γυναίκας στην αγορά εργασίας, η αφθονία διαζυγίων, το τέλος του Ψυχρού Πολέμου, η σημαντικότερη σύγχρονη παγκόσμια οικονομική κρίση, αλλά και τη δημιουργία της τεχνολογικής και επικοινωνιακής επανάστασης.

Οι Millennials (ή αλλιώς Generation αποτελούν τους ανθρώπους που γεννήθηκαν από το τέλος της δεκαετίας του ’80 έως το 2000. Απαρτίζεται από νέους ανθρώπους, οι οποίοι είναι επικεντρωμένοι στην τεχνολογία και το μεγαλύτερο ποσοστό εξ αυτών άνεργοι (συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά). Μέσα από έρευνες φαίνεται ότι πρόκειται για άτομα που παραμένουν περισσότερο χρόνο κάτω από την οικογενειακή στέγη, απ’ ότι με συγκατοίκους και δε θα μπουν εύκολα στην διαδικασία να αγοράσουν ένα σπίτι. Καθυστερούν να παντρευτούν και να αποκτήσουν απογόνους περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη γενιά. Οι Millennials προτιμούν να ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα τους σε ταξίδια, ψυχαγωγία, τεχνολογία, social media, συνδρομητική τηλεόραση, αλυσίδες εστιατορίων, αεροπορικές και πλατφόρμες ψηφιακής διανομής ή αναπαραγωγής βίντεο και μουσικής. Κάνουν αγορές μέσω διαδικτύου, αναζητούν κουπόνια και online deals, βλέπουν ελάχιστα τηλεόραση, επιλέγουν το διαδίκτυο για την ενημέρωση και τη διασκέδασή τους.

Image result for millennials

Κάποιοι χαρακτηρίζουν τους Millennials ως «τη γενιά του εγώ», διότι μελέτες έχουν δείξει ότι, σε μεγάλο ποσοστό, πρόκειται για άτομα, που δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στη φήμη και την εικόνα τους και λιγότερο στο «εμείς». Συνιστά μια γενιά που δεν μπορεί να ζήσει χωρίς το διαδίκτυο, το smartphone ή το tablet και αισθάνεται την ανάγκη να ενημερώνει όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων σε κάθε δευτερόλεπτο της ημέρας.

Παρόλα αυτά υπάρχουν πολλοί Millennials, οι οποίοι δε φοβούνται να προσπαθήσουν για τα πιστεύω τους και δε θέλουν να ηττηθούν. Πλέον, αποτελούν τον πιο παραγωγικό πυρήνα της κοινωνίας και είναι διατεθειμένοι να δουλέψουν σκληρά. Χαρακτηρίζονται έξυπνοι, δημιουργικοί, έχουν ταλέντο και φρέσκες ιδέες. Με δεδομένο ότι ανήκουν στη γενιά της ραγδαίας τεχνολογικής εξέλιξης, η εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες και την κοινωνική δικτύωση, είναι το ισχυρό χαρτί τους. Αξίζει να σημειωθεί, ότι από αυτή την εξέλιξη της τεχνολογίας, δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας μέσα από τις πλατφόρμες κοινωνικών διαδικτυακών μέσων, όπως Facebook, Instagram, Youtube κ.ά. Συγκεκριμένα, συχνά δημιουργούνται ευκαιρίες για μεγάλη μερίδα κόσμου, ο οποίος χωρίς εξειδικευμένες γνώσεις, δύναται να εξελιχθεί επαγγελματικά πάνω στο κομμάτι των social media και να αποφέρει κέρδος μέσα από τον τομέα του διαδικτυακού Marketing.

Κάθε γενιά, λοιπόν, έχει και θα έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες. Γι’ αυτό το λόγο, είναι σημαντικό να διατηρούμε μια ισορροπία σε κάθε τι που είναι νέο και διαφορετικό.

Θέλεις να σπουδάσεις στο εξωτερικό και δεν έχεις σε ποιον να απευθυνθείς; Μπες στο studybuddy.gr, κάνε εγγραφή και λύσε όλες σου τις απορίες σήμερα!

Αν επιθυμείς να διεκδικήσεις υποτροφίες στην Ελλάδα ή το εξωτερικό, ο Οδηγός Υποτροφιών του Citycampus που μόλις κυκλοφόρησε σου προσφέρει ό,τι χρειάζεσαι!

Θέλεις να ενημερώνεσαι έγκυρα και κυρίως έγκαιρα με το πάτημα ενός κουμπιού; Κατέβασε την εφαρμογή μας από το Playstore (citycampus.gr) και διάβασε όλα τα νέα άρθρα εύκολα και γρήγορα!