Τι είναι το AI Content και πώς θα επηρεάσει το marketing στο μέλλον;
Στο χώρο του marketing είναι σημαντικό για όλα τα blogs και τα websites να παρέχουν στο κοινό, ποιοτικό περιεχόμενο, εύκολα και γρήγορα. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω του AI Content (Artificial Intelligence – Τεχνητή νοημοσύνη), δηλαδή της ικανότητας μιας μηχανής να αναπαράγει ανθρώπινες γνωστικές λειτουργίες, όπως η μάθηση και η δημιουργικότητα. Τα σημερινά στατιστικά στοιχεία δείχνουν μεγάλη μελλοντική απήχηση του AI Content στον χώρο του marketing. Πιο συγκεκριμένα, το 37% των επιχειρήσεων χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο Content και προσδοκά κέρδη δισεκατομμυρίων δολαρίων εντός τριετίας.
Χρήσεις του AI Content
Πλεονεκτήματα του AI Content στο Marketing
-
Δημιουργία περιεχομένου με απλές και ταχύτατες κινήσεις
Γενικά η συγγραφή ποιοτικών κειμένων δεν συνιστά μια εύκολη υπόθεση για τις επιχειρήσεις. Κάθε επιχείρηση – πέραν της απήχησης στο κοινό – στοχεύει στην προσφορά ενός ποιοτικού περιεχομένου κάνοντας χρήσης του κατάλληλου AI software. Εκτός από την ποιότητα, κάθε επιχείρηση επιδιώκει και την ταχύτητα ολοκλήρωσης των εκάστοτε κειμένων. Με τη βοήθεια λ.χ. του SEO Content Machine, ενός προγράμματος σχετικού με τη δημιουργία κειμένου, μπορεί κανείς να πληκτρολογήσει ορισμένα keywords και πολύ γρήγορα να δημιουργήσει το κείμενο που επιθυμεί.
-
Προσέλκυση του επιθυμητού κοινού
Η επιλογή του προσφορότερου AI generated content οδηγεί κατ’ αποτέλεσμα στην προσέλκυση του κοινού που επιθυμεί κάποιος να επισκέπτεται την ιστοσελίδα του. Την επίσκεψη ή την έρευνα των προσφερόμενων από μια επιχείρηση προϊόντων εξασφαλίζουν τα εκάστοτε χρησιμοποιούμενα keywords. Πλατφόρμες, όπως το Bramework και το Scoop.it., βοηθούν τόσο στην κειμενογραφία όσο και στην ταχύτερη δυνατή περάτωση του έργου.
-
Επεξεργασία των λαμβανομένων δεδομένων
Μέσω των κατάλληλων εργαλείων οι επιχειρήσεις λαμβάνουν δεδομένα και πληροφορίες, βοηθητικές στην κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών τους. Η δημιουργία μιας εικόνας για αυτούς και τις πιθανές μελλοντικές αναζητήσεις του οδηγούν και στις κατάλληλες κινήσεις.
Το μέλλον του AI Writing στο Marketing
- Χρήση τεχνητών βοηθών: Οι τεχνητοί αυτοί βοηθοί θα λαμβάνουν υπόψη την εικόνα των εταιρειών στα social media. Σε δεύτερο χρόνο θα δημιουργούν περιεχόμενο και προβλέψεις για τη συμπεριφορά των καταναλωτών με αρκετά ακριβείς εκτιμήσεις.
- Δημιουργία πολύπλοκου AI Content: Τα εργαλεία του AI Copywriting θα βοηθούν στη συγγραφή πολύπλοκου περιεχομένου, όπως κεφάλαια ή ολόκληρα βιβλία. Καλοί και εξειδικευμένοι, βέβαια, κειμενογράφοι και επαγγελματίες δύσκολα αντικαθίστανται.

