Instagram stories

4 + 1 tips για πετυχημένα Instagram Stories

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου 

Τα τελευταία χρόνια, το Instagram είναι από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, με περίπου ένα εκατομμύριο χρήστες. Ακριβώς αυτή η μεγάλη απήχηση έχει προσελκύσει πολλές εταιρείες, οι οποίες το χρησιμοποιούν για την προώθηση των προϊόντων τους. Αδιαμφισβήτητα, το πιο αγαπητό feature του Instagram είναι τα stories. Κάθε μέρα δημοσιεύονται πάνω από 500 εκατομμύρια stories την ημέρα! Πώς μπορεί μία επιχείρηση να αναδείξει το brand της σε αυτό τον τεράστιο όγκο πληροφορίας; Υπάρχουν κάποια απλά, αλλά ουσιαστικά tips, για να επιτευχθεί ο στόχος.

Ενημέρωση του κοινού για νέα προϊόντα και προσφορές

Ένα από τα πλεονεκτήματα των stories είναι η αμεσότητα στην διάδοση νέων. Μία καλή ιδέα είναι να δημοσιεύονται εικόνες και μικρά βίντεο σχετικά με τα νέα προϊόντα και προσφορές. Σε αυτό μπορούν να βοηθήσουν κάποια στοιχεία της πλατφόρμας, όπως countdowns.

Q&A, Quizzes και Polls

Μία πολύ πετυχημένη στρατηγική είναι η συμμετοχή του κοινού, το λεγόμενο engagement. Κάνοντας ερωτήσεις στο κοινό, μπορεί κανείς να μάθει τις προτιμήσεις τους μεταξύ των προϊόντων, για τις συνήθειες τους ή και να λάβει feedback για ένα νέο προϊόν ή μία υπηρεσία. Επιπλέον, τα αυτοκόλλητα που προσφέρει το Instagram για αυτές τις λειτουργίες είναι ιδανικά.

Instagram stories: Μοιράσου το content του κοινού

instagram-storiesΤο engagement του κοινού μπορεί να αξιοποιηθεί και με έναν διαφορετικό τρόπο. Πολλές επιχειρήσεις παρακινούν το κοινό τους να δημιουργούν και να στέλνουν content που αφορά τα προϊόντα τους. Στη συνέχεια, η επιχείρηση μπορεί να αναδημοσιεύσει σαν story το υλικό που έχει δημιουργηθεί. Με αυτό τον τρόπο, όχι μόνο γίνεται πιο προσιτή και ανθρώπινη στο κοινό της, αλλά δεν χρειάζεται να επιβαρύνει το main feed.

Instagram Live

Πρόκειται για μία από τις τελευταίες τάσεις των social media. Τι πιο άμεσο από ένα live video, όπου μία επιχείρηση μπορεί να μοιραστεί όλα τα νέα της σχετικά με τα προϊόντα της. Ειδικότερα, αξίζει να σημειωθεί πως πάνω από 100 εκατομμύρια χρήστες παρακολουθούν κάποιο Instagram Live κάθε μέρα και 80% του κοινού συνολικά προτιμά ένα live από την ανάγνωση ενός post σε ένα blog.

Αναδημοσίευση από το main feed

instagram-storiesΑν και κάποιες δημοσιεύσεις στο main feed μπορεί να είναι αρκετά καλές, συχνά οι χρήστες του Instagram δεν παρακολουθούν το feed τους με την ίδια συχνότητα που παρακολουθούν τα stories.  Συνεπώς, η αναδημοσίευση σε stories είναι μία αποτελεσματική στρατηγική για την διαχείριση του content, το οποίο αξιοποιείται εκ νέου, χωρίς να κουράζει ή να χάνεται.

Αν επιθυμείς να διεκδικήσεις υποτροφίες στην Ελλάδα ή το εξωτερικό, ο Οδηγός Υποτροφιών του Citycampus σου προσφέρει ό,τι χρειάζεσαι!