Ο απόλυτος wellness οδηγός για το καλοκαίρι!

της Ιουλίας Πρίγκου

Ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές, να ‘στε σίγουροι ότι θα παραμείνετε fit και λαμπεροί όλο το καλοκαίρι!

Έξυπνα snacks και ροφήματα για την παραλία

Επιλέξτε τρόφιμα υψηλής θρεπτικής αξίας προκειμένου να αποφύγετε τροφές πλούσιες σε λίπη και σάκχαρα. Έχετε μαζί σας ένα τσαντάκι-ψυγείο με παγοκύστες, για να αποθηκεύσετε όλα τα υγιεινά ελαφριά σνακ.

Γιαούρτι με μούρα

Το γιαούρτι είναι δροσιστικό και πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης και ασβεστίου, ενώ τα μούρα περιέχουν βιταμίνη C και αντιοξειδωτικά. Τα μούρα βοηθούν στην καταπολέμηση του στρες και στη λάμψη της επιδερμίδας σας.

Φρουτοσαλάτα

Φρούτα και πάλι φρούτα! Χαμηλά σε θερμίδες και σάκχαρα, πλούσια σε νερό. Σας κρατάνε ενυδατωμένους, δίνουν ενέργεια ενώ παράλληλα προσφέρουν κορεσμό λόγω των φυτικών ινών. Οι φυτικές ίνες περνούν μέσα από τον πεπτικό σωλήνα, χωρίς να απορροφώνται και δε διαλύονται από τα γαστρικά υγρά. Έτσι, δημιουργείται ένα είδος «πλέγματος» το οποίο συγκρατεί θρεπτικά συστατικά (νερό, λιπίδια, υδατάνθρακες), επιβραδύνοντας τη μεταφορά της τροφής από το στομάχι στο έντερο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την γρηγορότερη δημιουργία του αισθήματος του κορεσμού.

Δροσερά Smoothies

Χτυπήστε στο μπλέντερ φρούτα εποχής με λίγο πάγο και έτοιμος ένας δροσερός χυμός, πλούσιος σε φυτικές ίνες. Διατηρήστε το σε ένα δροσερό μέρος και αφήστε τον να σας συνοδεύσει στην παραλία!

Sandwiches

Ετοιμάστε από το σπίτι σάντουιτς με δικά σας υλικά! Επιλέξτε το συνδυασμό τόνο-ντομάτα-μαρούλι. Εναλλακτικά, χρησιμοποιείστε γαλοπούλα και τυρί light. Σε κάθε περίπτωση μη ξεχάσετε τα λαχανικά (ντομάτα-μαρούλι-πιπεριά-αγγούρι). Συνοδέψτε το αγαπημένο σας σάντουιτς με τον αγαπημένο σας χυμό! Κατά προτίμηση φρέσκο.

 

Γυμναστική και στη παραλία

Ρακέτες

Γυμνάζουν ολόκληρο το κορμί, αλλά κυρίως, χέρια και πόδια. Δυναμώνουν τους μυς, βελτιώνουν το κυκλοφορικό αλλά και τα αντανακλαστικά. Οι θερμίδες που καίγονται με μια μέτριας έντασης άσκηση είναι 300-400 στα 60 λεπτά ενώ με μεγαλύτερη ένταση οι θερμίδες μπορούν να αγγίξουν τις 600.

 

 

Aqua running

Γυμνάζει τους τετρακέφαλους, τους κοιλιακούς και τους μύες της γάμπας.  Μέσα σε 30 λεπτά καίγονται 200 θερμίδες.

Κολύμπι 

Ίσως αποτελεί την καλύτερη γυμναστική! Γυμνάζει όλο το σώμα ενώ δε καταπονεί το σκελετικό σύστημα. Για καλύτερα αποτελέσματα στα πόδια και κυρίως στους γλουτιαίους μυς, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε βατραχοπέδιλα! Οι θερμίδες που καίγονται κολυμπώντας για 60 λεπτά, κυμαίνονται από 400 έως 600 (ανάλογα με το στυλ).

Beach Volley

Καλή γυμναστική για τα χέρια και τα πόδια. Στην άμμο, το επίπεδο δυσκολίας αυξάνεται ενώ συγχρόνως βελτιώνεται η φυσική κατάσταση. Με ένα 60λεπτο παιχνίδι μπορείς να κάψεις 400-500 θερμίδες.

Θαλάσσια σπορ

Κανό-κωπηλατική: Γυμνάζει κυρίως το άνω μέρος του σώματος, χέρια, πλάτη και κοιλιακούς μυς αλλά και τετρακέφαλους στα πόδια. Καίγονται περίπου 500 θερμίδες στα 60 λεπτά.

Θαλάσσιο ποδήλατο: Γυμνάζει τετρακέφαλους και μηρούς και με 30 λεπτά μπορείς να κάψεις περίπου 150-300 θερμίδες.

Φρίσμπι: Γυμνάζει όλο το πάνω μέρος του σώματος, από την πλάτη μέχρι τους ώμους και τους μυς των χεριών. Αν τρέχεις παράλληλα για να το πιάσεις, γυμνάζεις όλο σου το κορμί και κυρίως τα πόδια. Μέσα σε 60 λεπτά, καις μέχρι και 200 θερμίδες.

Μη ξεχνάτε την υγεία του δέρματος σας

Είτε βρίσκεστε σε διακοπές, είτε στη ρουτίνα της πόλης, μη ξεχνάτε την υγεία του δέρματός σας!

Εκτός από το νερό και τη σωστή διατροφή, φροντίστε να φοράτε πάντα ένα καλό αντηλιακό με δείκτη προστασίας τουλάχιστον 30. Μη ξεχνάτε να το ανανεώνετε κάθε 2 ώρες κατά τη διάρκεια έκθεσής σας στον ήλιο. Για μετά την παραλία, επιλέξτε ένα καλό after sun. Προσφέρει την περιποίηση και την ενυδάτωση που χρειάζεται το  ταλαιπωρημένο σας δέρμα.

Ειδικά τις γυναίκες απασχολεί και το ζήτημα της ευαίσθητης περιοχής. Είναι πολύ σημαντική  η προστασία της, ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες. Εξορμήσεις στη θάλασσα, αυξημένη θερμοκρασία, βουτιές σε πισίνες, επαφή με άμμο και βρεγμένες πετσέτες κρύβουν πολλούς κινδύνους! Επιλέξτε ένα καθαριστικό, φιλικό προς την ευαίσθητη περιοχή, για να αποφύγετε τα δυσάρεστα!

Γενικά, ενισχύστε την επιδερμίδα σας με ενυδατικές κρέμες. Συμβουλευτείτε τον ειδικό σας για να επιλέξετε τα κατάλληλα προϊόντα που ταιριάζουν στο δέρμα σας και θα σας συντροφεύουν όλο το καλοκαίρι!

Καλοκαιρινά cocktails και ποτά για να μη νιώθετε ενοχές

Ας δούμε μερικά δημοφιλή light cocktails για να μη νιώθετε τύψεις! Προσοχή όμως, γιατί οι θερμίδες που αναφέρονται τροποποιούνται ανάλογα με την ποσότητα, η οποία εξαρτάται και από το μέγεθος του ποτηριού στο οποίο σερβίρεται. Επιπλέον, οι θερμίδες σχετίζονται και με την ποσότητα του αλκοολούχου ποτού, που έχουν ως βάση. Σκεφτείτε μόνο ότι το 1 gr αλκοόλ ισοδυναμεί με 7 kcal…

  • Aperol spritz: Δροσιστικό και ελαφρύ. Ένα ποτήρι αποδίδει 140 θερμίδες
  • Apple Martini: Για όσους λατρεύουν το μήλο! Οι θερμίδες που υπολογίζονται είναι 170 ανά ποτήρι

Bloody Mary: Το κατακόκκινο κοκτέιλ! Ένα κανονικό ποτήρι έχει περίπου 150 θερμίδες

Caipirinha: 180 θερμίδες

Cosmopolitan: 220 θερμίδες

Cuba libre: 150 θερμίδες

Gin & tonic: 160 θερμίδες

Daiquiri: 145 θερμίδες

Μαργαρίτα: 200 θερμίδες

Classic gin Martini: 191 θερμίδες

Mai tai: 205 θερμίδες

Mojito: 170 θερμίδες

Old Fashioned: 250 θερμίδες

Αν πάλι δεν είστε του κοκτέιλ, απολαύστε μια μπύρα (120 θερμίδες η ξανθή μπύρα, ενώ η μαύρη 160 στα 330 ml) ή ένα ποτήρι λευκό κρασί= 59 θερμίδες.

….Και καλές βουτιές!