Επιχειρηματικά event Ιανουαρίου

του Γιάννη Αναστασίου

 

Το 2018 ξεκινά δυναμικά με εκδηλώσεις, σεμινάρια και events που αφορούν φοιτητές και επαγγελματίες, άτομα που απασχολούνται στο χώρο της επιχειρηματικότητας ή εκείνους που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους με business skills για προσωπικούς ή επαγγελματικούς λόγους. Ο Γενάρης προσφέρεται για τέτοιες ευκαιρίες και θα δούμε μερικές από αυτές.

9η Διημερίδα + Έκθεση – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΥΓΕΙΑΣ

Στις 20 και 21 Ιανουαρίου, διοργανώνεται στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, η εκπαιδευτική και επιστημονική 9η Διημερίδα και Έκθεση – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΥΓΕΙΑΣ, η οποία με  το 2ο Επιστημονικό Συνέδριο Φαρμακευτικής Φροντίδας σκοπεύουν στην επιμόρφωση των Ιατρών και των Φαρμακοποιών σε θέματα Επιχειρηματικότητας, Επικοινωνίας Υγείας και Φαρμακευτικής Φροντίδας.

Η ημερίδα θα επικεντρωθεί σε 4 Θεματικούς Πυλώνες οι οποίοι καλύπτον θεματικές σχετικά με το Marketing και τη Διαχείριση, τις εξελίξεις στο Επάγγελμα, καθώς και τη φαρμακευτική φροντίδα, την Καινοτομία και Τεχνολογία.

Και οι οχτώ προηγούμενες ημερίδες καλύπτοντας θεματικές που αφορούν τόσο γιατρούς όσο και φαρμακοποιούς, προσέλκυσαν χιλιάδες κόσμο, ενώ μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται η ένατη με φόντο την ελληνική κρίση ως εφαλτήριο ευκαιριών και ενέλιξης στον κλάδο.

Επίσης, στην ‘Εκθεση θα υπάρχει και η δυνατότητα ενημέρωσης στους Ιατρούς και Φαρμακοποιούς  από φορείς της Βιομηχανίας, του Εμπορίου, της Διανομής και των Παρόχων Υπηρεσιών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Ποιούς αφορά: Αν και με μια πρώτη ματιά η ημερίδα αφορά περισσότερο τους γιατρούς και τους φαρμακοποιούς, χρήσιμη θα την εύρισκαν και όσοι ασχολούνται με επαγγέλματα σχετικά με το χωρο της υγείας, αλλά και εκείνοι που θέλουν να ασχοληθούν με το χώρο, είτε άμεσα, είτε σε επιχειρηματικούς τομείς της Υγείας.

Γιατί να συμμετέχωΟ τομέας της Υγείας αποτελεί κυρίως στον ελληνικό χώρο αναπτυσσόμενο επαγγελματικό τομέα. Ειδικά σε business θέματα, προσφέρονται αρκετές προκλήσεις και θέσεις με αρκετόενδιαφέρον. Συνεπώς η παρακολούθηση στις εξελίξεις για το μέλλον της Υγείας αποτελεί απαραίτητο συστατικό για γνώση και επαγγελματικό προσανατολισμό. Επιπλέον, σύμφωνα με τους διοργανωτές, η συμμετοχή ΟΛΩΝ είναι δωρεάν με snack, τσάντα, στυλό, μολύβι, μπλοκ, έντυπο διημερίδας και βεστιάριο!

Περισσότερες Πληροφορίες: http://www.smartware.gr/company/news/item/66-symmetoxi-sti-9diimerida-epixeirimatikotita-kai-epikoinonia-ygeias.html

2018 | Φέτος Είναι η Χρονιά Μου στο Digital Marketing

Μια ενδιαφέρουσα εκδήλωση με θέμα το Digital Marketing πραγματοποιείται στις 26 Ιανουαρίου στο Divani Caravel Hotel. Το event θα αναπτύξει το ρόλο και τη σημασία των τεσσάρων μεγαλύτερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης Facebook, Instagram, LinkedIn και Youtube.

Με ένα πλούσιο περιεχόμενο από θεματικές και ομιλίες, η εκδήλωση αφορά τρόπους που το Digital Marketing μπορεί να αξιοποιηθεί τόσο για επαγγελματικούς όσο και προσωπικούς σκοπούς ανέλιξης και προβολής.

Ποιούς αφορά: Το event αφορά όλους όσοι θελουν να μάθουν πως να αξιοποιούν δημιουργικά τα Social Media τόσο για προβολή της επιχειρησής τους, όσο και για ενίσχυση του επαγγελματικού τους προφίλ.

Γιατί να συμμετέχω: Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της επαγγελματικής αλλά και καθημερινής μας ζωής. Η εποικοδομητική αξιοποίησή τους επιφέρει πολλαπλασιαστικά θετικά αποτελέσματα στην εικόνα κυρίως της επιχείρησης, ειδικά όταν δραστηριοποιείται στο ίντερνετ. Ταυτόχρονα, οι ραγδαίες εξελίξεις στο Digital Marketing απαιτούν οικειότητα, γνώση αλλά και καλή χρήση των Social Media.

Περισσότερες πληροφορίες:

https://www.proseminars.eu/2018-fetos-einai-i-xronia-mou-digital-marketing/

Σεμινάριο «Vintage Marketing»

Μια εναλλακτική εκδήλωση λαμβάνει χώρα στις 8 του μήνα στο Innovathens από τις 18:00 έως τις 20:30. Πρόκειται για το σεμινάριο Vintage Marketing του Κέντρου Επιχειρηματικότητας Ανάπτυξης και Καινοτομίας, σε συνεργασία με το Innovathens και τον Κόμβο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων.

Οι συμμετέχοντες θα βιώσουν ένα ταξίδι πίσω στο χρόνο, και συγκεκριμένα στις αρχές του 1980, όπου με μια ειδικά διαμορφωμένη ενότητα θα προσεγγιστεί το «Nostalgia Marketing» σε σχέση με το σύγχρονο «Digital» κομμάτι του, και θα δειχθεί τι έχει αλλάξει και τι είναι το ίδιο.

Η θεματολογία εισήγησης περιλαμβάνει αρκετά ενδιαφέρουσες ενότητες σε θέματα Marketing της δεκαετίας του ’80, σε brands και προϊόντα που αντέχουν στο χρόνο καθώς και διαφημίσεις που έμειναν ανεξίτηλες στο μυαλό μας…όσων τις ζήσαμε.

Ποιούς αφορά: Ιδανικό για όσους πρόλαβαν την δεκαετία του ’80 και όχι μόνο θέλουν να θυμηθούν, αλλά και να συγκρίνουν τις καταστάσεις στο marketing τότε και τώρα και να αντιληφθούν την εξέλιξή του και διαφοροποίηση στο χρόνο. Βεβαίως, κατάλληλο και για τους νεώτερους και ειδικά τους φοιτητές marketing και παραπλήσιων ειδικοτήτων, οι οποίοι θα αποκτήσουν ιστορική γνώση στην πραγματικότητα της τότε εποχής.

Γιατί να συμμετέχω: Πέρα από τον ψυχαγωγικό χαρακτήρα, η εκδήλωση προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία απόκτησης γνώσης πάνω στην ιστορική εξέλιξη του marketing μέσα από ομιλίες και μελέτες περίπτωσης. Η συμμετοχή είναι δωρεάν για όλους με απαραίτητη την προεγραφή, ενώ θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας αυστηρά.

Περισσότερες πληροφορίες: https://www.innovathens.gr/events/%CF%83%CE%B5%CE%BC%CE%B9%CE%BD%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%BF-vintage-marketing/

Καλή και δημιουργική χρονιά και ένα γεμάτο 2018 από events και εκδηλώσεις!