To-do list: Πώς να το κάνεις σωστά
Όλοι ζούμε με γρήγορους ρυθμούς. Όλοι έχουμε υποχρεώσεις που πρέπει να γίνουν, αλλά ποτέ δεν προλαβαίνουμε.
Ένας συνήθης τρόπος οργάνωσης των ημερήσιων υποχρεώσεων είναι η καταγραφή τους σε λίστα. Συνήθως, αυτό δεν έχει αποτέλεσμα, καθώς δεν ιεραρχούμε σωστά τις υποχρεώσεις μας. Πιο αποτελεσματικό μπορεί να είναι το ημερολόγιο. Μπορείς να καταγράψεις μια υποχρέωση σου αρκετό καιρό πριν. Έτσι, ιεραρχείς τα πράγματα και μπορείς να τα οργανώσεις καλύτερα. «Ψάχνοντας εξαρχής που υπάρχει κενό στο ημερολόγιο, υπάρχει πιθανότητα να συνειδητοποιήσω ότι δεν έχω χρόνο να προετοιμάσω κάτι, κι έτσι να μην το αναλάβω καθόλου», σημειώνει η Alisson Rimm.
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι που βοηθούν στην οργάνωση του χρόνου μας..
Πραγματοποιήσιμοι στόχοι
Πρέπει αξιολογούμε τους στόχους που θέτουμε, ώστε να δούμε κατά πόσο είναι εφικτοί ή όχι.
Μη χρονοτριβείς
Πολλές φορές πιάνουμε τον εαυτό μας να αναιρούμαστε. Ας είμαστε συγκεντρωμένοι και έτσι, εξοικονομούμε χρόνο. Σύνηθες πρόβλημα είναι τα social media που κάθε στιγμή θέλουμε να τα ελέγχουμε. Καλό θα ήταν λοιπόν να απενεργοποιούμε τις ειδοποιήσεις για όση ώρα είναι απαραίτητο.
Ένα πράγμα κάθε φορά
Το μόνο που καταφέρνεις στην προσπάθεια σου να ασχοληθείς με παραπάνω από ένα πράγμα είναι να αγχωθείς. Νομίζεις ότι κάνοντας δυο πράγματα ταυτόχρονα γλιτώνεις χρόνο, αλλά αντιθέτως σε καθυστερεί περισσότερο.
Μην αφήνεις για αύριο ότι μπορείς να κάνεις σήμερα
Συχνά αναβάλλουμε υποχρεώσεις μας θεωρώντας ότι και αύριο μέρα είναι. Και κάπως έτσι συσσωρεύονται υποχρεώσεις και ο χρόνος δεν είναι αρκετός για να τις φέρουμε εις πέρας.
Το να οργανώνουμε τον χρόνο μας δεν είναι τόσο δύσκολο, αρκεί να το πάρουμε απόφαση. Διαλέγουμε τον τρόπο που μας ταιριάζει και προσπαθούμε να τον εφαρμόσουμε όσο καλύτερα γίνεται.