#CityCam: Stay Fit και σε αυτή την εξεταστική

της Ιουλίας Πρίγκου

Και σε αυτήν την εξεταστική μην ξεχνάς να φροντίζεις το σώμα σου! Όσες ατελείωτες ώρες διάβασμα και αν έχεις όσο και αν οι ώρες της ημέρας δεν φτάνουν για να βγάλεις την ύλη, προσπάθησε να αφιερώσεις τουλάχιστον 10 λεπτά από την ημέρα σου, για να κάνεις κάτι για τη διατήρηση των κιλών σου, για την ψυχολογία σου και κυρίως για την υγεία σου.

Σε κάθε εξεταστική ξεχνάμε τη λέξη γυμναστήριο, ωστόσο σε αυτήν την εξεταστική δεν είσαι μόνος σου!

Δες το παρακάτω βίντεο στο οποίο προτείνονται μια σειρά ασκήσεων που μπορείς εύκολα να εφαρμόσεις στο σπίτι σου χωρίς ιδιαίτερο εξοπλισμό. Οι ασκήσεις αφορούν όλα τα επίπεδα είτε αρχάριους είτε προχωρημένους. Το ασκησιολόγιο αποτελείται από μια δυάδα ασκήσεων για κάθε βασική μυϊκή ομάδα. Ενώ αν γνωρίζεις καλά την τεχνική μιας άλλης άσκησης ή την παραλλαγή κάποιας μην διστάσεις να την εντάξεις.

LIFE TIPS για τις μέρες της εξεταστικής

  • Προσπάθησε σε γενικές γραμμές να κοιμάσαι σε φυσιολογικά ωράρια. Ο σημαντικότερος ύπνος είναι ο βραδινός και δεν αναπληρώνεται μετά όσες ώρες και να κοιμηθείς μέσα στη μέρα. Οι διαταραγμένες ώρες ύπνου και οι αϋπνίες διαταράσσουν τον μεταβολισμό, σε κάνουν πιο ευάλωτο στην κατανάλωση λιπαρών φαγητών και επηρεάζουν τα εγκεφαλικά σου κύτταρα.
  • Αν έχεις πολλές μέρες κενό και σε παίρνει ο χρόνος σκέψου το και πήγαινε μερικές μέρες στο σπίτι σου στην οικογένειά σου. Εκεί θα έχεις έτοιμο φαγητό και δεν θα χρειάζεται να μαγειρεύεις και να σπαταλάς τα χρήματά σου όντας μακριά από το σπίτι σου.
  • Αφού περνάς τόσες ώρες καθηλωμένος σε μια καρέκλα σκέψου καλά πριν φας το οτιδήποτε. Σε γενικές γραμμές είναι γνωστές οι διατροφικές οδηγίες σε τέτοιες περιστάσεις (φρούτα για ενέργεια, λαχανικά, περιορισμός προϊόντων που περιέχουν ζάχαρη). Προσπάθησε να είσαι εντάξει με την ημερήσια ενεργειακή σου κατανάλωση. Έχε ένα ισοσταθμισμένο ενεργειακό ισοζύγιο, ενώ αν σκοπεύεις να αθληθείς κατανάλωσε κάτι παραπάνω!

Καλή γυμναστική και καλές επιτυχίες!