Σήμερα το δεύτερο μέρος των συμβουλών μας!
Ενημερώστε το προφίλ σας και τον τοίχο σας με χρήσιμα πράγματα! Μην δημοσιεύετε φωτογραφίες με γάτες, αλλά κάτι χρήσιμο και πληροφοριακό. Αυτό μπορεί να είναι ένα άρθρο για την εταιρεία ή τον τομέα σας ή μια φράση από κάποιον σπουδαίο άνθρωπο. Έτσι, δείχνετε τα επιστημονικά και επαγγελματικά σας ενδιαφέροντα. Ακριβώς αυτό που θέλει να μάθει για σας ένας πελάτης ή πιθανός συνεργάτης ή εργοδότης σας. Θα κάνει τους φίλους σας να βαριούνται, αλλά θα σας συγχωρήσουν που θέλετε να επιτύχετε στην επαγγελματική παρουσίαση του εαυτού σας.
Ήρθε η ώρα να αφήσετε τα παιχνίδια. Σταματήστε το Farmville άμεσα, αν θέλετε να χτίσετε ένα καλό επαγγελματικό προφίλ. Και φυσικά και όλα τα άλλα παιχνίδια στα οποία συμμετέχετε. Το γεγονός ότι έχετε χρόνο να παίζετε στο Facebook δεν σας ευνοεί ιδιαίτερα και δεν θέλετε ένας συνεργάτης σας να το δει αυτό. Να παίζετε εκτός Facebook!
Κοιτάξτε τις σελίδες και τις ομάδες. Οι ομάδες στο Facebook δεν έχουν πολλά επαγγελματικά χαρακτηριστικά, όπως οι σελίδες! Είναι όμως πολύ χρήσιμες για τις on-line κοινότητες. Χρησιμοποιήστε μια ομάδα στο Facebook για να ενώσετε άτομα με κοινά ενδιαφέροντα στον τομέα σας, συμβάλλετε στην κοινότητα αυτή και προωθήστε τον εαυτό σας και την εταιρεία σας. Μπορείτε να μοιράζεστε εικόνες, άρθρα, πληροφορίες, βίντεο και links. Οι σελίδες από την άλλη είναι για εταιρείες, από την πολυεθνική έως το μαγαζάκι της γειτονιάς. Μοιάζουν με προφίλ αλλά είναι λιγότερο προσωπικές και πιο κατάλληλες για έναν επαγγελματία. Έχετε πρόσβαση σε στατιστικά στοιχεία της σελίδας σας, και έτσι βλέπετε τι ενδιαφέρει τον κόσμο σας από τις δημοσιεύσεις σας. Η σελίδα σας θα προωθηθεί και στις μηχανές αναζήτησης και μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε για την απογείωση της καριέρας σας.
Χρησιμοποιήστε τα events! Όπως και με το LinkedIn μπορείτε να δημιουργείτε εκδηλώσεις και να προσκαλείτε άτομα. Έτσι μπορείτε να κάνετε εκδηλώσεις σχετικά με την εταιρεία σας. Την ανοίγετε στο κοινό και προκύπτουν αρκετά άτομα… Με την διοργάνωση εκδηλώσεων, γίνεστε σιγά σιγά ηγέτης στον τομέα σας και καταλαβαίνετε ότι αυτό βοηθά ιδιαίτερα στην κατασκευή του επαγγελματικού σας μέλλοντος!
Χρησιμοποιήστε το Like. Ο καλύτερος τρόπος να κάνετε φίλους και να χτίσετε σχέσεις στο Facebook είναι να στηρίξετε άλλους στην κοινότητά σας. Το ύψιστο σημάδι στήριξης στο Facebook είναι το Like. Είναι ένας εύκολος τρόπος να αρχίσουν άλλοι να σας εμπιστεύονται. Όταν σας δουν να υποστηρίζετε και να ακολουθείτε τις ίδιες προσπάθειες με αυτούς, τότε θα αρχίσουν να σας εμπιστεύονται όλο και περισσότερο.
Προσδιορίστε το κοινό σας. Πολλοί άνθρωποι μοιράζονται πληροφορίες με άσχετα άτομα. Δεν τους ενδιαφέρει να ξέρουν αν πήγατε στο μπάνιο, ούτε αν είστε θυμωμένοι με το ταίρι σας. Αν θέλετε το Facebook για κοινωνικές επαφές, τότε κάντε το, αλλιώς, αν θέλετε το Facebook για επαγγελματικούς λόγους, αποφύγετέ το. Όταν δημιουργείτε ένα λογαριασμό στο Facebook αναρωτηθείτε το λόγο της δημιουργίας του και μείνετε αφοσιωμένοι στην απόφασή σας προκειμένου να έχετε επιτυχία. Αποφασίστε αυτό το θέμα πριν αρχίσετε να προσθέτετε φίλους στο προφίλ σας.
Αποφασίστε τη στρατηγική διαφήμισής σας. Ανάλογα με το ποιος είστε, ποιοι είναι οι στόχοι σας, ποιο το κοινό που θέλετε να δημιουργήσετε, σε τι είσ τε ειδικός ή ποιο είναι το πάθος σας, θα δημιουργήσετε και διαφορετική στρατηγική.
Ποστάρετε πολύ περιεχόμενο. Εναλλακτικό αν γίνεται. Δεν είναι υποχρεωτικό να είναι ένα μεγάλο άρθρο… Μπορεί να είναι και κάποιες φωτογραφίες και κάποια βίντεο ή απλά links από κάποιον άλλο. Οι χρήστες θέλουν να βλέπουν περιεχόμενο και να το βλέπουν μέσα από το προφίλ σας. Θα τους κρατήσει ενήμερους και συνδεδεμένους μαζί σας.
Να ενημερώνετε τη σελίδα σας συχνά. «Μάτια που δεν βλέπονται γρήγορα λησμονιούνται», έλεγαν οι παλιοί και αυτό ισχύει πολύ περισσότερο για το διαδίκτυο. Με αυτό το δεδομένο, φροντίστε να είστε πάντα στο μυαλό των ανθρώπων. Θα πρέπει να ενημερώνετε τη σελίδα σας τουλάχιστον δυο φορές την ημέρα. Μην το παρακάνετε βέβαια. Αν οι ακόλουθοί σας πιστεύσουν ότι το παρακάνετε είτε ότι είστε spammer θα σταματήσουν να ασχολούνται μαζί σας ή θα σας μπλοκάρουν. Και δεν το θέλετε…
Μην μείνετε στα διαδικαστικά. Όταν θα έχετε ετοιμάσει όλα τα άλλα, κάντε το προφίλ σας ζωντανό. Ποστάρετε καθημερινά υλικό σχετικό με τα ενδιαφέροντά σας. Ψάξτε blog, site, forum, γραφτείτε συνδρομητές και συλλέξτε κάθε σχετική πληροφορία που μπορείτε και αναδημοσιεύστε την σχολιάζοντας. Μην γίνετε μονομανείς μόνο και δημοσιεύετε πάνω στο ίδιο θέμα συνέχεια. Να έχετε σχετική ποικιλία.
Στο διαδίκτυο ποτέ δεν ξέρουμε ποιος μας κοιτάει και παρακολουθεί τις ενέργειές μας. Το σίγουρο είναι ότι αν η δραστηριότητά σας είναι σχετική με τους επαγγελματικούς σας στόχους, το να σας προσέξουν θα σας ανταμείψει.
Δείτε και τα σχετικά άρθρα μας:
Διαφημίστε κατάλληλα τον εαυτό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Διαφημίστε κατάλληλα τον εαυτό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (2)
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τις σελίδες του Facebook για τη διαφήμιση του εαυτού μου;
Είναι σημαντικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την εύρεση εργασίας;
Τι αποκαλύπτει η εικονική μας προσωπικότητα;
Η επιλογή φωτογραφίας ως καταστροφική διαφήμιση του εαυτού μας
Καλύτερη χρήση του Facebook για διαφήμιση του εαυτού σας
Χρήσιμες συμβουλές για τη διαφήμιση του εαυτού σας στο Facebook
[…] να αφιερώνει αρκετές ώρες σε συγκεκριμένο σταθμό. Η διαφήμιση και προβολή των εκπομπών, πέρα των σελίδων και ομάδων […]
Comments are closed.