Αν δεν το ξέρατε, μην το πείτε παραέξω! Αν δεν το ξέρατε, διαβάστε τη σειρά άρθρων που αρχίζει από σήμερα.
Γιατί να χρησιμοποιήσω το LinkedIn; Για δεκάδες λόγους, οι σημαντικότεροι από τους οποίους είναι οι εξής:
Θα συνδεθείτε με το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης (social media) που ειδικεύεται στην εύρεση εργασίας παγκοσμίως (277 εκατομμύρια χρήστες αυτή τη στιγμή που μιλάμε… Φυσικά αυξάνεται!).
Με το LinkedIn μπορείτε να διαφημίσετε τη μικρή σας τοπική επιχείρηση και να την κάνετε γνωστή… παντού. Σύμφωνα με επίσημες στατιστικές το LinkedIn είναι 277% πιο αποτελεσματικό από το Facebook στον τομέα της προώθησης των επιχειρήσεων.
Είναι η καλύτερη ηλεκτρονική πλατφόρμα για να εκθέσετε όλες τις ακαδημαϊκές και επαγγελματικές σας ικανότητες και για να βρείτε συνεργάτες ή και υπαλλήλους με αυξημένες ικανότητες.
Μέσα από το LinkedIn μπορείτε να βρείτε ποιοτικότατο περιεχόμενο για τις εξελίξεις στον επαγγελματικό σας τομέα και την καριέρα σας.
Αποτελεί το σημαντικότερο βήμα για την επαγγελματική προβολή του εαυτού σας, γιατί είναι το μεγαλύτερο εξειδικευμένο ηλεκτρονικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Οι πρώτες βασικές οδηγίες!
Πηγαίνετε στο LinkedIn.com και όπως πολύ απλά συμβαίνει με το facebook δημιουργήστε ένα λογαριασμό δίνοντας όνομα, επώνυμο, email και password. Σωστά μαντέψατε ότι θα σας ζητηθεί επιβεβαίωση του λογαριασμού σας από το mailσας. Και μόλις ολοκληρώσατε τη δημιουργία του λογαριασμού σας στο LinkedIn!
Στη συνέχεια θα πρέπει να προσθέσετε κάποια πολύ βασικά στοιχεία για εσάς, όπως τη φωτογραφία που σας εκφράζει, τον τίτλο εργασίας σας και τον επαγγελματικό χώρο στον οποίο δραστηριοποιείστε.
Πολύ βασικό στη συνέχεια είναι να προσθέσετε όλα σας τα προσόντα: επαγγελματική εμπειρία και εκπαίδευση. Προσθέστε όλα τα στοιχεία που περιγράφουν την ακαδημαϊκή και επαγγελματική σας πορεία. Με αυτό τον τρόπο όσοι θέλουν να σας βρουν, θα ξέρουν πολύ καλά για ποιο λόγο σας ψάχνουν. Μια συμβουλή: οι λεπτομέρειες να μην είναι ιδιαίτερα εκτεταμένες και να είναι πολύ πληροφοριακές.
Προσθέστε μια περιγραφή του εαυτού σας. Εδώ θα γράψετε μια παράγραφο με περισσότερο βάθος για τον εαυτό σας, με σκοπό να δώσετε στο κοινό σας να καταλάβει σε ποιο σταθμό της καριέρας σας βρίσκεστε, ποια είναι τα δυνατά σας σημεία, πού θέλετε να φτάσετε και τι έχετε να προσφέρετε. Μια συμβουλή: Χτενίστε το κείμενό σας όσο περισσότερο μπορείτε μέχρι να το παρουσιάσετε!
Αμέσως μετά προσθέστε ικανότητες και δεξιότητες από την έτοιμη λίστα που σας δίνει το LinkedIn. Επιλέξτε αυτές που πραγματικά είναι ικανότητές σας, δεδομένου ότι σε αυτό τον τομέα δίνεται η δυνατότητα σε άλλα πρόσωπα να τις υποστηρίξουν, με άλλα λόγια να εγγυηθούν ότι ισχύουν…
Σημαντικό είναι να διασυνδεθείτε με άλλα πρόσωπα – συνεργάτες και επαγγελματίες. Ο τρόπος αναζήτησης θυμίζει αρκετά το Facebook: μέσω του email, του ονόματος, της δουλειάς κλπ.
Μπορείτε να προσθέσετε και site τα οποία σχετίζονται με κάποιο τρόπο με εσάς, όπως: της εταιρείας που εργάζεστε, της επιχείρησής σας ή και του προσωπικού σας blog. Δίνετε έτσι την ευκαιρία σε όσους επιθυμούν να σας προσεγγίσουν να διαβάσουν περισσότερα για τις εμπειρίες, τα ενδιαφέροντα και τις ανησυχίες σας.
Οι συστάσεις είναι μια πολύ σημαντική ενότητα. Αν πράγματι θέλετε να σας προσέξουν, θα πρέπει να έχετε συστάσεις από πρώην συνεργάτες ή προϊσταμένους σας. Ανταποδώστε όμως και εσείς τη σύσταση.
Τέλος, μπορείτε να προσθέσετε εφαρμογές. Αν και δεν είναι απαραίτητες, θα δώσουν την πινελιά του ολοκληρωμένου στο προφίλ σας. Παραδείγματα είναι: το BlogLink για να ενημερώνεται το προφίλ σας αυτόματα από το προσωπικό σας blog ή το ReadingList για να κοινοποιείτε στον κόσμο τα βιβλία που σας ενδιαφέρουν και διαβάζετε.
Διαβάστε, επίσης:
Διαφημίστε κατάλληλα τον εαυτό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Διαφημίστε κατάλληλα τον εαυτό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (2)
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τις σελίδες του Facebook για τη διαφήμιση του εαυτού μου;
Είναι σημαντικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την εύρεση εργασίας;
Τι αποκαλύπτει η εικονική μας προσωπικότητα;
Η επιλογή φωτογραφίας ως καταστροφική διαφήμιση του εαυτού μας
Καλύτερη χρήση του Facebook για διαφήμιση του εαυτού σας
Χρήσιμες συμβουλές για τη διαφήμιση του εαυτού σας στο Facebook
Η φωτογραφία είναι από το freedigitalphotos.net
[…] Πώς να δημιουργήσετε λογαριασμό στο LinkedIn […]
[…] Οι εργοδότες χρησιμοποιούν το LinkedIn για να βρουν υποψήφιους υπαλλήλους αλλά και για να ελέγξουν όσους έχουν κάνει αίτηση για μια θέση στην εταιρεία τους, οπότε αρχικά πρέπει οπωσδήποτε να έχετε ένα προφίλ στο LinkedIn. Αν δεν ξέρετε τι είναι το LinkedIn ρίξτε μια ματιά εδώ. […]
Comments are closed.