Facebook
Facebook
Facebook

Όσον αφορά τη διαφήμιση του εαυτού τους στα ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι περισσότεροι επαγγελματίες δίνουν μεγάλη βαρύτητα στο Twitter και το LinkedIn. Αν και το Facebook είναι η πιο μεγάλη πλατφόρμα ηλεκτρονικής κοινωνικής δικτύωσης, το LinkedIn και το Twitter θεωρούνται πιο κατάλληλα και στοχευμένα. Αυτό οφείλεται στη γενική άποψη που κυκλοφορεί ότι το Facebook είναι προσανατολισμένο ως δίκτυο για την οικογένεια και τους φίλους. Ωστόσο, μαζί με το LinkedIn και τοTwitter μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες του στον επαγγελματικό τομέα.

 

Να, μερικές συμβουλές για τη σχετική χρήση του Facbook:

 

Μη διστάσετε να είστε φίλος με συναδέλφους σας. Φυσικά, αυτή είναι μια πολύπλοκη συμβουλή. Πολλοί επαγγελματίες προτιμούν να χρησιμοποιούν το  Facebook για προσωπική χρήση, καθώς προτιμούν να κρατούν χωριστά την επαγγελματική τους ζωή από την προσωπική τους. Αλλά, αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το Facebook και για αυτό το σκοπό, θα πρέπει να συνδεθείτε και με άλλους επαγγελματίες. Αν προχωρήσετε σε αυτό το σημείο, τότε θα πρέπει να συμπεριλάβετε και επαγγελματική δραστηριότητα στο προφίλ σας, πχ φωτογραφίες, βίντεο και πληροφορίες σχετικά με τη δουλειά σας.

 

Δείξτε και τις άλλες πλευρές σας. Το LinkedIn και το Twitter δεν σας επιτρέπουν και πολύ να δείξετε την οικογένειά σας. Το Facebook είναι μια κατάλληλη ευκαιρία να δείξετε πλευρές του εαυτού σας που οι συνεργάτες σας ή οι πελάτες σας δεν θα μπορούν να βρουν αλλού. Οι φωτογραφίες της οικογενειακής σας ζωής είναι μια ευκαιρία να προσθέσουν αξία στον εαυτό σας: αντί για ένα μονοδιάστατο άνθρωπο θα φανερώσουν μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα.

 

Δείξτε το χιούμορ σας. Το Facebook  είναι το κατάλληλο μέρος να μοιραστείτε links, ατάκες και βίντεο που προκαλούν γέλιο. Και έτσι να δείξετε την αίσθηση του χιούμορ που σας αντιπροσωπεύει. Είναι δύσκολο να το κάνετε αυτό στο LinkedIn και στο Twitter. Το Facebook, ωστόσο, είναι ο πιο κατάλληλος χώρος. Αν ποστάρετε ένα βίντεο, οι φίλοι σας θα το δουν άμεσα και δε θα χρειαστεί να ανατρέξουν σε εξωτερικά links.

 

Αναδείξτε πόσο εξπέρ είστε. Η φανερή προώθηση δεν «αρέσει» στο Facebook. Από την άλλη το να δείξετε με λεπτότητα τις ικανότητές σας μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματικό. Εάν, πχ, διαβάσετε ένα άρθρο που παρουσιάζει φοβερές ειδήσεις στον τομέα σας, τότε αναρτήστε το. Προσθέστε μια δυο προτάσεις με σχόλιά σας και έτσι θα δείξετε σε όλους πόσο ενημερωμένος είστε στον τομέα δραστηριοποίησής σας.

 

Διαβάστε και τα σχετικά άρθρα μας:

Διαφημίστε κατάλληλα τον εαυτό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Διαφημίστε κατάλληλα τον εαυτό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (2)

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τις σελίδες του Facebook για τη διαφήμιση του εαυτού μου;

Είναι σημαντικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την εύρεση εργασίας;

Τι αποκαλύπτει η εικονική μας προσωπικότητα;

Η επιλογή φωτογραφίας ως καταστροφική διαφήμιση του εαυτού μας

Η φωτογραφία είναι από το freedigitalphotos.net

4 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.