Τα ιδανικά social media για την επιχείρηση σου
Στις μέρες μας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ιδιαίτερα δημοφιλή. Επομένως, αποτελούν έναν επιτυχημένο τρόπο για μία επιχείρηση να επικοινωνήσει με το κοινό της. Υπάρχουν όμως τόσες πολλές πλατφόρμες, ώστε να προκύπτει εύλογα το ερώτημα: ποια είναι τα ιδανικά social media που θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν; Η απάντηση: εξαρτάται.
Για μία επιχείρηση, υπάρχουν κάποιες βασικές παράμετροι, που θα πρέπει να ληφθούν υπόψιν, προκειμένου να επιλέξει σωστά.
1. Ποιο είναι το κοινό της επιχείρησης;social media
2. Καθορισμός των στόχων social media
Κάθε επιχείρηση οφείλει να έχει μία «λίστα» με τους στόχους που θέλει να επιτύχει, βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Με αυτό τον τρόπο, μπορεί να χαράξει την πιο αποδοτική πορεία. Το ίδιο ισχύει και στα social media. Ανάλογα με το αν θέλει να βελτιώσει τις πωλήσεις, την εξυπηρέτηση των πελατών ή να προσεγγίσει νέο κοινό με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, θα επιλεγεί και το αντίστοιχο μέσο.
3. Content
Ένας σημαντικός παράγοντας επιλογής του κατάλληλου μέσου κοινωνικής δικτύωσης είναι το είδος του περιεχομένου (content) που μπορεί να δημιουργήσει. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές επιλογές, όπως τα σύντομα βίντεο, τα post με κείμενο, οι φωτογραφίες, τα podcast, κ.α. Το περιεχόμενο που θα δημιουργήσει μία επιχείρηση εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον κλάδο στον οποίο ανήκει, το κοινό της και το branding που έχει κάνει. Συνεπώς, θα πρέπει να λάβει και αυτά υπόψιν.

