cross-posting

Cross-Posting: Τι είναι & πού χρησιμεύει

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου 

Aρχικά, τι είναι το Cross-Posting;

To Cross-Posting είναι η αναδημοσίευση του περιεχομένου που δημοσιεύεται σε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης σε πολλά διαφορετικά μέσα. Για παράδειγμα, ένα κείμενο, φωτογραφία ή βίντεο “ανεβαίνει” στο Twitter και αναδημοσιεύεται στο Facebook. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα δημοφιλής στρατηγική στην προώθηση μίας επιχείρησης. Με αυτό τον τρόπο, οι διαχειριστές των σελίδων μίας επιχείρησης εξοικονομούν χρόνο, καθώς δεν χρειάζεται να παράγουν εξ’ ολοκλήρου νέο περιεχόμενο για κάθε πλατφόρμα. Επιπλέον, επικεντρώνονται περισσότερο στην δημιουργία μιας αποτελεσματικής στρατηγικής, αλλά και στην αξιολόγησή της, μέσω των analytics.

Δηλαδή χρησιμοποιούνται τα ίδια posts;

Μία παρανόηση του Cross-Posting είναι πως το περιεχόμενο που δημοσιεύεται στις πλατφόρμες είναι πανομοιότυπο, το οποίο δεν ισχύει. Όταν κανείς ανεβάζει συνέχεια τα ίδια βίντεο, κείμενα και φωτογραφίες, καταντά κοινότυπος, προβλέψιμος και δεν δημιουργεί καμία ιδιαίτερη αίσθηση στο κοινό του.

cross-posting#1 tip: Προσαρμογή του περιεχομένου

Το μυστικό του επιτυχημένου Cross-Posting είναι η προσαρμογή του περιεχομένου στο ύφος και τη φιλοσοφία του κάθε μέσου. Για παράδειγμα, ένα σύντομο βίντεο έχει μεγάλη απήχηση στο TikTok και το το Instagram, αλλά μικρότερη στο Twitter, επειδή το Twitter βασίζεται περισσότερο στον γραπτό λόγο και λιγότερο στην εικόνα.

#2 tip: Το timing μετράει

Κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης έχει μία ώρα αιχμής, διαφορετική για το καθένα. Για παράδειγμα, οι καλύτερες μέρες και ώρες για να ποστάρει κανείς στο Instagram, ώστε οι δημοσιεύσεις να έχουν μεγαλύτερη προβολή, είναι στις 3μμ ως 6:30μμ από Δευτέρα έως Παρασκευή, ενώ για το Facebook την Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή από τις 9πμ ως 1μμ. Αυτές οι λεπτομέρειες μπορούν να δώσουν σημαντική ώθηση σε μία καμπάνια digital marketing.

#3 tip: Η συχνότητα

Όπως κάθε πλατφόρμα έχει τις κατάλληλες ώρες για να δημοσιευθεί το περιεχόμενο, το ίδιο ισχύει και για την συχνότητα. Για παράδειγμα, ενώ στο Facebook αναμένεται να υπάρξουν πολλά post από τον ίδιο λογαριασμό μέσα σε μία ημέρα, δεν ισχύει το ίδιο για το LinkedIn.

#4 tip: Feedback

cross-postingΤο περιεχόμενο που ανεβαίνει στα social media θα πρέπει να έχει απήχηση στο κοινό. Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να εμπλέξει τους πιθανούς πελάτες στην καμπάνια είναι να ζητάει τη γνώμη του κοινού (feedback). Εφόσον λαμβάνεται υπόψιν η γνώμη τους, αυξάνονται οι πιθανότητες επιτυχίας της καμπάνιας.

Αν επιθυμείς να διεκδικήσεις υποτροφίες στην Ελλάδα ή το εξωτερικό, ο Οδηγός Υποτροφιών του Citycampus σου προσφέρει ό,τι χρειάζεσαι!