Το μυστικά για ένα επιτυχημένο logo
Τα logo για μία επιχείρηση είναι ένα από τα πιο αναγνωριστικά της στοιχεία. Όλοι μπορούμε να αναγνωρίσουμε σε ποια εταιρεία ανήκουν κάποια logo, όπως αυτό της Apple, της BMW, της Louis Vuitton, κ.α. Τι είναι αυτό που κάνει τις εταιρείες αυτές να έχουν πετύχει αυτό το αποτέλεσμα; Υπάρχουν 5 απλά tips που μπορεί να ακολουθήσει ο καθένας, προκειμένου να σχεδιάσει ένα σωστό logo.
Επιτυχημένο logo: Ποιο είναι το όραμα;
Το πρώτο και βασικότερο βήμα που θα πρέπει να κάνει μία επιχείρηση είναι να καθορίσει το όραμα και τις αξίες της. Το story, ο ρόλος και αυτά που πρεσβεύει είναι μία καλή αφετηρία για τη διαμόρφωση των στοιχείων που θα πρέπει να έχει. Άλλωστε, το logo είναι το σύμβολο μίας επιχείρησης.
Έρευνα
Στη συνέχεια, θα πρέπει να πραγματοποιηθούν μία έρευνα αγοράς και μία διαδικτυακή έρευνα. Έτσι, η επιχείρηση θα εντοπίσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κοινού της, όπως τις προτιμήσεις, το ύφος και τη γενικότερη αισθητική. Το logo οφείλει να έχει μία θετική συναισθηματική επίδραση στο κοινό. Επιπλέον, η έρευνα στο διαδίκτυο θα δώσει κάποιες ιδέες στο αισθητικό κομμάτι, αλλά και στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχει, ώστε να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.
Brainstorming
Το brainstorming είναι μία διαδικασία, όπου οι εμπλεκόμενοι σκέφτονται, συζητούν και ανταλλάσσουν ιδέες πάνω σε ένα θέμα. Η μεθοδολογία αυτή είναι ιδιαίτερα χρήσιμη στον σχεδιασμό ενός logo. Ο καθένας έχει τις δικές του σκέψεις και ιδέες και κάποιες από αυτές είναι σίγουρα πολύ καλές. Με αυτό τον τρόπο, μπορεί να προκύψει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.
Αισθητική
Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία στο σχεδιασμό ενός logo είναι το αισθητικό κομμάτι. Ένα κακόγουστο αποτέλεσμα μπορεί να βλάψει μία επιχείρηση. Το μυστικό βρίσκεται στον σωστό συνδυασμό των σχημάτων, χρωμάτων και γραμματοσειράς. Ένα επιτυχημένο logo θα πρέπει να είναι αρκετά εντυπωσιακό, ώστε να τραβάει τα βλέμματα, αλλά όχι κραυγαλέο και υπερβολικό. Δεδομένου ότι και το minimal αποτελεί μία διαχρονική τάση, μία τέτοια πρόταση είναι αρκετά safe.
Επιπλέον, θα πρέπει κανείς να παραδειγματίζεται από τα logo των μεγάλων εταιρειών, τα οποία παραμένουν ίδια με το πέρασμα των ετών. Τι είναι αυτό που τα κάνει να ξεχωρίζουν; Πολλά από αυτά, όπως για παράδειγμα αυτό της Pepsi, είναι απλό, αλλά έχει έναν ενδιαφέρον συνδυασμό χρωμάτων. Δεν ακολουθεί κάποια μόδα της εποχής, το οποίο το καθιστά διαχρονικό.
Επιτυχημένο logo: Feedback
Αφού έχουν πραγματοποιηθεί τα παραπάνω βήματα και η επιχείρηση έχει προσλάβει έναν ειδικό, για να σχεδιάσει το logo (π.χ. γραφίστα) και το κατοχυρώσει νομικά, είναι έτοιμο για χρήση; Καλύτερα όχι. Το feedback είναι απαραίτητο, ώστε να διορθωθούν τυχόν λάθη και παραλείψεις. Φυσικά, οι γνώμες από την οικογένεια και τους φίλους είναι καλοδεχούμενες, αλλά το πιο σημαντικό είναι να λάβει κανείς σχόλια από ανθρώπους που ανήκουν στο αγοραστικό κοινό της επιχείρησης.
Αν επιθυμείς να διεκδικήσεις υποτροφίες στην Ελλάδα ή το εξωτερικό, ο Οδηγός Υποτροφιών του Citycampus σου προσφέρει ό,τι χρειάζεσαι!