διαφήμιση μέσω social media (2)

Συνεχίζουμε σήμερα, με δύο άλλα social media που μπορούν να χρησιμοποιηθούν με τρόπο ώστε να διαφημίσετε σωστά τον εαυτό σας…

Academia.edu σχεδιάστε την ακαδημαϊκή σας καριέρα

 

Παρόμοια με το LinkedIn, το Academia.edu απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο κοινό. Είναι ουσιαστικά το πιο γνωστό ακαδημαϊκό μέσο δικτύωσης παγκοσμίως που συνδέει ερευνητές από όλο τον κόσμο και τους δίνει τη δυνατότητα να γνωστοποιήσουν ο καθένας τα επιτεύγματα της ακαδημαϊκής καριέρας τους, να μοιραστούν άρθρα και δημοσιεύσεις και να εκτιμήσουν στατιστικά στοιχεία στην επίδραση που έχουν οι έρευνές τους.

 

Πραγματικά το academia.edu αποτελεί μια εξαιρετικά χρήσιμη πηγή να παραμείνετε ενημερωμένοι για την ακαδημαϊκή «παραγωγή» συγκεκριμένων ερευνητών ή για συγκεκριμένα θέματα που σας ενδιαφέρουν. Παράλληλα μπορεί να αποτελέσει και την πλατφόρμα στην οποία θα παρουσιάσετε πληροφορίες για τον εαυτό σας και θα οικοδομήσετε σχέσεις, οι οποίες μπορεί να σας οδηγήσουν σε νέες επαγγελματικές ευκαιρίες. Όλα αυτά προωθούν την ακαδημαϊκή σας καριέρα.

 

Όπως και με τα άλλα ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι πολύ σημαντικό να επιλέξτε τις πληροφορίες που δημοσιοποιείτε σχετικά με τον εαυτό σας. Η επιλογή φωτογραφίας βοηθάει πολύ, αλλά εδώ το πιο σημαντικό είναι να επιλέξετε άρθρα και δημοσιεύσεις που θα παρουσιάσετε online. Αυτά θα δείξουν την ποιότητά σας ως επιστημόνων και ερευνητών. Στο Academia.edu μπορείτε να προσθέσετε και ένα πλήρες βιογραφικό σας, έτσι ώστε οι μελλοντικοί σας εργοδότες να μπορούν να έχουν γρήγορη πρόσβαση στα στοιχεία σας.

 

Twitter Χτίστε δίκτυα και παραμείνετε ενημερωμένοι.

 

Τέλος μια σύντομη αναφορά στο Twitter που δεν είναι και τόσο διαδεδομένο στην Ελλάδα. Είναι το πιο διάσημο ηλεκτρονικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης για δημιουργία micro-blog. Ιδρύθηκε το 2006 και έχει σήμερα 500 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, οι οποίοι παράγουν περίπου 350 εκατομμύρια tweets (μικρο-αναρτήσεις) κάθε μέρα. Το συγκεκριμένο μέσο έχει αρκετούς επικριτές πάντως για την σκοπιμότητα και την αποτελεσματικότητά του, όταν πρέπει να περιορίζει κανείς την ανάρτησή του σε 140 χαρακτήρες!

 

Η μεγάλη του αξία έγκειται στην μεγάλη του δυνατότητα να συσσωρεύει ειδήσεις από διάφορα ειδησεογραφικά κανάλια ή εταιρείες. Με τις κατάλληλες επιλογές μπορούν να συνδεθούν άτομα ή οργανισμοί με παρόμοια ενδιαφέροντα μεταξύ τους. Έχει αποδειχθεί ως ένα πολύ κατάλληλο εργαλείο αύξησης της πολιτικής συνείδησης. Παράλληλα, προσφέρει τη δυνατότητα στους χρήστες να παραμείνουν ενημερωμένοι για συγκεκριμένα ενδιαφέροντα, είτε αυτά είναι προσωπικά είτε επαγγελματικά.

 

Όπως και με τα άλλα ηλεκτρονικά μέσα, πρέπει να δημιουργήσετε ένα ατομικό προφίλ για να χρησιμοποιήσετε το Twitter. Ωστόσο, δεν απαιτεί πολλές πληροφορίες είναι εξαιρετικά σύντομο και όχι τόσο σημαντικό όσο στα άλλα ηλεκτρονικά μέσα. Ωστόσο, και εδώ χρειάζεται προσοχή τι αποκαλύπτετε για τον εαυτό σας και κυρίως τι λέτε… Αναλογιστείτε ότι ένας μελλοντικός σας εργοδότης μπορεί να ανατρέξει στα τελευταία σας tweets.

 

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήρθαν για να μείνουν. Αν και απαιτούν και καταναλώνουν πολύ χρόνο, προσφέρουν μεγάλες ευκαιρίες στον οποιονδήποτε ενδιαφέρεται να διαφημίσει τον εαυτό του σε επαγγελματικό επίπεδο.

Θα ακολουθήσουν αναλυτικότερες οδηγίες για το Facebook και το LinkedIn.

Η φωτογραφία είναι από το freedigitalphotos.net

Αν επιθυμείς να διεκδικήσεις υποτροφίες στην Ελλάδα ή το εξωτερικό, ο Οδηγός Υποτροφιών του Citycampus που μόλις κυκλοφόρησε σου προσφέρει ό,τι χρειάζεσαι!

Θέλεις να ενημερώνεσαι έγκυρα και γρήγορα με το πάτημα ενός κουμπιού; Κατέβασε την εφαρμογή μας από το Playstore (citycampus.gr) και διάβασε όλα τα νέα άρθρα εύκολα και γρήγορα!