Το Facebook οδεύει αργά αλλά σταθερά σε υπηρεσίες με περισσότερο επαγγελματικό προσανατολισμό. Πρόσφατα συμπεριέλαβε αλλαγές στα προφίλ για να δώσει περισσότερο χώρο στις πληροφορίες που αφορούν την εκπαίδευση και την εργασία. Οι εργοδότες παρακολουθούν τις σελίδες των εργαζομένων τους για πολύ καιρό ή ψάχνουν το προφίλ των υποψηφίων για να δώσουν μια θέση.
Ο τρόπος που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook είναι διαφορετικός από αυτόν πριν από λίγα χρόνια. Από τη στιγμή που γίνονται αιτήματα φιλίας από συνεργάτες, πελάτες και μάνατζερ έχει πάψει να έχει ένα αυστηρά κοινωνικό προσανατολισμό. Αυτό σημαίνει ότι έχει αρχίσει να δίνει δυνατότητες παραπλήσιες με αυτές του LinkedIn.
Πώς μπορεί κανείς να διαφημίσει τον εαυτό του μέσα από το Facebook? Οι πιο σημαντικές συμβουλές που έχουμε να σας δώσουμε είναι οι εξής:
Φτιάξτε το σωστό URL. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να αλλάξετε το URL σας στο facebook. Αντί για το πχ www.facebook.com/j6f78hhgtuu9987 επιλέξτε το www.facebook.com/τοόνομάμου Αυτό θα αλλάξει και το email που έχετε στο facebook και φυσικά θα διευκολύνει τους άλλους να σας βρίσκουν.
Ελέγξτε τις ρυθμίσεις απορρήτου. Σίγουρα θα λάβετε αιτήματα φιλίας από ανθρώπους με τους οποίους σχετίζεστε επαγγελματικά. Θέλετε όλοι αυτοί να δουν τις φωτογραφίες και τα βίντεό σας; Μπορείτε να επιλέξετε να κρύψετε όσες δεν θέλετε να τις βλέπουν. Ή μπορείτε να δημιουργήσετε διάφορες ομάδες φίλων που να έχουν και διαφορετική πρόσβαση στο προφίλ σας.
Βάλτε μια επαγγελματική φωτογραφία. Θα εγκρίνει η γιαγιά σας τη νέα σας φωτογραφία; Αν όχι, τότε βάλτε την ίδια που έχετε στο LinkedIn. Πολλοί θα διαφωνήσουν και θα ισχυριστούν ότι θα πρέπει η φωτογραφία σας να είναι μια μοναδική εμπειρία για τους επισκέπτες σας. Σωστό είναι αυτό, αρκεί να μην σας κάνει κακό. Σαν κανόνα θα πρέπει να έχετε το εξής: η φωτογραφία να αντανακλά την προσωπικότητά σας. Αν πχ είστε σε μια βουνοκορφή, καλό είναι να είστε πράγματι λάτρης της ορειβασίας…
Βάλτε μια φωτογραφία στο εξώφυλλο. Αν και δεν είναι υποχρεωτικό, μια φωτογραφία στο εξώφυλλο σχετική με τα επαγγελματικά σας ενδιαφέροντα θα σας φέρει πιο κοντά στο στόχο σας. Το ενδιαφέρον σας είναι η βιοτεχνολογία; Βάλτε μια όμορφη φωτογραφία της έλικας του DNA ή κάτι παραπλήσιο.
Συμπληρώστε τις πληροφορίες σας. Οι περισσότεροι εργοδότες πλέον προσπαθούν να μάθουν περισσότερα για έναν άνθρωπο από τις πληροφορίες που έχει δώσει στο Facebook παρά από μια συνέντευξη. Έτσι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον τομέα του προφίλ σας προς όφελός σας. Οι πιο σημαντικοί τομείς είναι: Εργασία, Εκπαίδευση, Επαγγελματικές Δεξιότητες και τόπος διαμονής. Καλό είναι να συμπληρώσετε και όλα τα στοιχεία επικοινωνίας σας! Οι άλλοι τομείς δεν είναι και τόσο σημαντικοί για το επαγγελματικό σας προφίλ. Όχι ότι δεν πρέπει να τους συμπληρώσετε… Αλλά και πάλι προσέξτε τις πληροφορίες που θα δώσετε πχ στις δραστηριότητες και τα ενδιαφέροντά σας. Αν η βασική σας επιδίωξη με το προφίλ σας είναι η εκπλήρωση των επαγγελματικών σας στόχων, τότε ο τομέας «Σχέση» καλό είναι να μείνει κενός.
Συμπληρώστε ειδικότερα τα επαγγελματικά σας στοιχεία. Ίσως το Facebook να θέλει να ανταγωνιστεί το LinkedIn και για αυτό ζητάει επαγγελματικές πληροφορίες. Δώστε με θάρρος το όνομα της εταιρείας σας και προσπαθήστε να καταγράψετε τι κάνετε και όχι τι είστε. Μην χρησιμοποιήσετε απλά έναν τίτλο, πχ «σύμβουλος», αλλά δώστε ακριβείς λεπτομέρειες των δραστηριοτήτων σας. Μην ξεχάσετε, επίσης, να δώσετε πληροφορίες για τις σπουδές σας, τα σχολεία και τα πανεπιστήμια από τα οποία έχετε περάσει. Θα σας εντοπίσουν παλιοί συμμαθητές σας, επαγγελματίες και αυτοί τώρα και αυτό το θέλετε…
Χρησιμοποιήστε το BranchOut. Για να σας μπερδέψουμε περισσότερο, σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή BranchOut του Facebook. Αφορά την επαγγελματική δικτύωση. Σας επιτρέπει να ψάξετε επαφές με βάση την εταιρεία. Πχ θέλετε να κάνετε αίτηση στην IBM. Το BranchOut θα σας ενημερώσει ποιες από τις επαφές σας ή τις επαφές των επαφών σας εργάζονται ή με κάποιο τρόπο συνδέονται με την ΙΒΜ και έτσι να σας συστήσουν στον διευθυντή προσωπικού. Είναι ένα μικρό LinkedIn. Είναι εύκολη η χρήση του.
Προσθέστε RSS από το blog σας. Τις μέρες μας όλοι έχουμε κάπου στο δίκτυο οργανώσει ένα blog. Ή συμμετέχουμε σε κάποιο. Μπορείτε να προσθέσετε την εφαρμογή Social RSS στον τοίχο σας. Θα κερδίσετε χρόνο. Οι αναρτήσεις σας θα δημοσιεύονται αυτόματα και αυτό είναι απαραίτητο για το επαγγελματικό σας προφίλ.
Συνεχίζεται…
Δείτε και τις παλιότερες σχετικές αναρτήσεις μας:
Διαφημίστε κατάλληλα τον εαυτό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Διαφημίστε κατάλληλα τον εαυτό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (2)
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τις σελίδες του Facebook για τη διαφήμιση του εαυτού μου;
Είναι σημαντικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την εύρεση εργασίας;
Τι αποκαλύπτει η εικονική μας προσωπικότητα;
Η επιλογή φωτογραφίας ως καταστροφική διαφήμιση του εαυτού μας
Καλύτερη χρήση του Facebook για διαφήμιση του εαυτού σας
Η φωτογραφία είναι από το freedigitalphotos.net
[…] Χρήσιμες συμβουλές για τη διαφήμιση του εαυτού σας στο… […]
[…] Χρήσιμες συμβουλές για τη διαφήμιση του εαυτού σας στο… […]
Comments are closed.