Οι σελίδες του Facebook είναι πολύ σημαντικές για τη διαφήμιση του εαυτού σας από το σύνολο των social media. Γιατί μπορούν να φτάσουν σε εκατομμύρια ανθρώπους μέσα στο χρόνο μιας ματιάς. Χρησιμοποιήστε το Facebook για τη δημιουργία μιας κοινότητας ανθρώπων γύρω από τον εαυτό σας ή την εταιρεία σας. Όταν δημιουργήσετε αυτή την κοινότητα, θα δοκιμάσετε την ομορφιά της ζωντανής επικοινωνίας.
Τέσσερις είναι οι βασικοί λόγοι να δημιουργήσετε μια σελίδα στο Facebook για την προώθηση του εαυτού σας ή της εργασίας σας.
Α. Το Facebook απευθύνεται σε (δις)εκατομμύρια. Πάνω από ένα δισεκατομμύριο οι χρήστες του… Σε πολλούς από αυτούς θα αρέσει η σελίδα σας και θα έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες για τον εαυτό σας που εσείς θέλετε να δώσετε. Αντίθετα από το προσωπικό σας προφίλ, η επαγγελματική σελίδα σας μπορεί να έχει αμέτρητο αριθμό υποστηρικτών που μπορούν να συνδεθούν με αυτήν. Δεν υπάρχει απολύτως κανένα όριο.
Β. Οι σελίδες του Facebook επιτρέπουν να αναπτυχθούν σχέσεις τύπου κοινότητας. Μια τέτοια σελίδα είναι η ευκαιρία να δημοσιεύσετε ό,τι σχετικό θέλετε για τον εαυτό σας… όχι όμως τα τελείως προσωπικά σας ζητήματα. Η «σελίδα» διαχωρίζει το προσωπικό από το επαγγελματικό. Σας επιτρέπει να διατηρήσετε την επαγγελματική σας παρουσία στο Facebook. Μπορείτε να αναρτήσετε ειδήσεις, εικόνες, βίντεο και ό,τι άλλο σχετικό με την επαγγελματική σας πορεία που θα θέλατε οι άλλοι να δουν. Δεν χρειάζεται να σας βρουν από το προφίλ σας. Έχετε την επαγγελματική σελίδα σας για αυτό.
Γ. Διαφημιστείτε μέσα από τις διαφημίσεις του Facebook. Σας δίνονται πολλές ευκαιρίες για πληρωμένη διαφήμιση. Πχ μπορείτε να δημιουργήσετε διαφημίσεις που θα εμφανίζονται στα sidebars των διάφορων χρηστών. Είστε απόλυτα ελεύθεροι να επιλέξετε το κοινό σας. Απευθυνθείτε σε target groups που σχετίζονται με την εργασία σας. Δώστε στο Facebook δημογραφικά στοιχεία και αυτό θα σας ενημερώσει πόσοι αναμένεται να μπουν στη σελίδα σας…
Δ. Τα είδη των διαφημίσεων. Αναζητήστε τα είδη των διαφημίσεων που προσφέρει το Facebook και το κόστος τους. Σκεφτείτε καλά ποιο είδος ταιριάζει στην «επιχείρησή σας» και εκτιμήστε τις δυνατότητες που έχετε πληρωμής. Το κόστος δεν είναι σταθερό, αλλά αλλάζει συχνά. Δηλώστε ένα προϋπολογισμό στο Facebook τον οποίο μπορείτε να αλλάζετε. Μην επαναπαυθείτε όμως μόνο στη διαφήμιση. Σκεφτείτε και το περιεχόμενο που έχετε να αναρτήσετε… Αυτό είναι που θα φέρει τους «πιστούς ακολούθους σας».
Χρήση των στατιστικών δεδομένων. Μόνο για τις σελίδες υπάρχει η δυνατότητα χρήσης στατιστικών δεδομένων στο Facebook. Σας δίνει πληροφορίες πόσοι διάβασαν την ανάρτησή σας, πόσοι αντέδρασαν, πότε υπάρχει αυξημένη επισκεψιμότητα και ποια είναι τα δημογραφικά στοιχεία των επισκεπτών σας.
Όλες αυτές οι πληροφορίες σας βοηθούν να καταστρώσετε τη στρατηγική σας.
[…] Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τις σελίδες του Facebook για τη … […]
[…] Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τις σελίδες του Facebook για τη … […]
[…] Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τις σελίδες του Facebook για τη … […]
[…] Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τις σελίδες του Facebook για τη … […]
Comments are closed.