GR bossible: Νεοφυής Επιχειρηματικότητα

Της Πένυς Κουφονικολάκου

Το Σαββατοκύριακο της 25ης και 26ης του Νοέμβρη αποτέλεσε ύμνο στην επιχειρηματικότητα και δη στη νεοφυή επιχειρηματικότητα. Το Skywalker.gr οργάνωσε το δεύτερο GR Bossible στο ξενοδοχείο Divani Caravel. Ένα γεγονός πολλά υποσχόμενο το οποίο ανταποκρίθηκε επάξια στις προσδοκίες όσων παρευρέθηκαν εκεί. Ο διευθυντής Επιχειρησιακής Συνέχειας του Skywalker. gr, κύριος Δημήτρης Φυντάνης, έκανε λόγο για ένα φεστιβάλ που έδωσε την ευκαιρία να αναδειχθούν οι εναλλακτικές λύσεις που υπάρχουν στο χώρο του «επιχειρείν», στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.

Πλήθος επιχειρηματιών, νέων αλλά και παλαιών, ήταν εκεί για να μεταδώσουν την εμπειρία τους. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως κάθε άλλο παρά λίγοι ήταν οι άνθρωποι που δημιούργησαν τις επιχειρήσεις τους εν μέσω κρίσης και κατάφεραν, όχι μόνο να επιβιώσουν αλλά και να προοδεύσουν, παρά τις αντιξοότητες τις εποχής. Η γνωριμία και η συζήτηση με τα πρόσωπα αυτά, αδιαμφισβήτητα, αποτέλεσε «σπίθα» στο μυαλό κάθε επισκέπτη που επιθυμούσε αλλά δίσταζε να «προχωρήσει» σε επιχειρηματικές δράσεις.

Καταξιωμένοι επαγγελματίες μίλησαν, ο καθένας πάνω στο αντικείμενο που ειδικεύεται, έλυσαν απορίες και έδωσαν την ευκαιρία να ενημερωθούν οι επισκέπτες για κάθε είδους ζήτημα που προβληματίζει το σύγχρονο πολίτη κι επιχειρηματία. Κεντρικός ομιλητής του φεστιβάλ ήταν ο κύριος Peter Οικονομίδης, Global Brand Specialist, Founder της Felix BNI, ο οποίος υπήρξε συνεργάτης του ιδρυτή της Apple Steve Jobes. Ο Peter Οικονομίδης έχει παίξει πολλές φορές καθοριστικό ρόλο για την προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως ο λόγος του ήταν καθ’ όλη τη διάρκεια ιδιαίτερα ενθαρρυντικός όσον αφορά την υπάρχουσα κατάσταση στην Ελλάδα. Κύριο θέμα της ομιλίας του ήταν η σημασία του brand για μία επιχείρηση, φέρνοντας πληθώρα παραδειγμάτων με τρόπο που γίνονταν αντιληπτά από το σύνολο του κοινού.

Ο τίτλος του φετινού GR Bossible  ήταν: «Explore Your Business Self». Κατά την άποψη μου, η φράση αυτή αποτελεί το πιο εύστοχο σχόλιο για μια συνοπτική περιγραφή του φεστιβάλ. Τα πάντα σχεδιάστηκαν με στόχο να ανακαλύψουν οι επισκέπτες τον «επιχειρηματικό τους εαυτό» και πράγματι επιτεύχθηκε!