5 Εναλλακτικοί  τρόποι εκγύμνασης

Της Κωνσταντίνας Γκολφομήτσου

Η εξεταστική ξεκίνησε, ο χειμώνας δε έχει μπει για τα καλά και ο μοναδικός σου εχθρός, που ονομάζεται φαγητό, σε πολιορκεί κάθε μέρα! Έτσι, αποφασίζεις να τον καταπολεμήσεις. Με ποιον τρόπο;! Μα με ποιoν άλλον; Με την γυμναστική, φυσικά! Αλλά δεν μπορείς να αποφασίσεις τι ακριβώς γυμναστική να κάνεις και από πού να ξεκινήσεις. Μια καλή αρχή είναι οι κλασικές δραστηριότητες στο γυμναστήριο, αλλά υπάρχουν και οι εναλλακτικές λύσεις. Ορίστε, λοιπόν, κάποιοι τρόποι γυμναστικής που δεν θα τους βαρεθείς πότε!

Spinning bike ή cycling

Πρόκειται για  ένα αρκετά έντονο πρόγραμμα σε ποδήλατα ειδικά σχεδιασμένα για αυτό το είδος γυμναστικής. Μια ώρα δράσης με επιθυμητά αποτελέσματα. Κάνεις πολλές καύσεις λίπους και ταυτόχρονα σύσφιξη σε πόδια, γλουτούς, κοιλιακούς και μπράτσα. Γρήγορη απώλεια κιλών και καλύτερη φυσική κατάσταση με 2- 3 μαθήματα την εβδομάδα. Λόγω της έντασης του προγράμματος, δεν θα βαρεθείς ποτέ. Όσοι,  μάλιστα, λατρεύετε το ποδήλατο, θα διαπιστώσετε πως το cycling  είναι μια εξαιρετική επιλογή για εσάς!

Crossfit

Ένα σχετικά νέο είδος γυμναστικής, που φαίνεται να προσελκύει γυναίκες και άνδρες. Ο τέλειος συνδυασμός αερόβιας και δυναμικής άσκησης σε ένα ομαδικό πρόγραμμα, όπου η προπόνηση αλλάζει κάθε φορά. Δε στοχεύει μόνο στην άμεση καύση λίπους, αλλά στην βελτίωση της φυσικής μας κατάστασης, όπως, για παράδειγμα, την αντοχή, την ισορροπία, την ευλυγισία κ.ά., μέσω των έντονων εναλλαγών προπόνησης. Πέραν όλων αυτών, συμβάλλει θετικά στην αρμονική ανάπτυξη του σώματός μας. Μια δοκιμή, βέβαια, θα έπειθε καλύτερα κάθε έναν από εμάς.

Body bounce 

Το νέο fitness trend που συνδυάζει με μεγάλη επιτυχία την διασκέδαση με την γυμναστική. Το Ubound ή Body Bounce είναι μια αρκετά έντονη αερόβια γυμναστική σε ατομικό τραμπολίνο, που φτάνει την αδρεναλίνη στα ύψη! Εδώ δεν έχουν σημασία οι αναπηδήσεις, αλλά οι πιέσεις. Τα θετικά του; Μπορείς να κάψεις  πολλές θερμίδες σε 50 λεπτά προπόνησης, χωρίς να καταπονείς το σώμα σου, λόγω της ελαστικότητας του bounce. Δεν είναι μια συνεχόμενη άσκηση, αφού ενδιάμεσα μπορείς να πάρεις μικρές ανάσες, μιας και πρόκειται για πεντάλεπτες χορογραφίες. Με λίγα λόγια, τραμπολίνο και πάλι τραμπολίνο!!!

Aerial dance  

Ένας συνδυασμός γυμναστικής και χορού που πραγματοποιείται σε ειδικά ελαστικά πανιά. Ένας εναέριος χορός, που γυμνάζει όλο το σώμα και ενεργοποιεί την αντιγήρανση. Αυτό, ουσιαστικά, που καλείσαι να καταφέρεις είναι να τυλίξεις το σώμα σου γύρω από τα υφάσματα με διάφορες τεχνικές. Ένας τρόπος να εκτονωθείς, αλλά, παράλληλα, να δώσεις στο σώμα σου την φόρμα που του αξίζει! Βέβαια, είναι μια γυμναστική που θέλει χρόνο. Παρ΄ όλα αυτά, ο καθένας μπορεί να κάνει AERIAL DANCE και να το διασκεδάσει με την ψυχή του. Αν φοβάσαι δε μην τραυματιστείς, μην ανησυχείς. Ο χώρος είναι ειδικά σχεδιασμένος, ώστε να σου παρέχει 100% ασφάλεια. Επομένως, άσε κάθε δισταγμό και αν σε έπεισε έστω και λίγο η περιγραφή… just do it!

Zumba strong

Το Zumba Strong είναι η ιδανική λύση για όσους αναζητούν μια πιο προκλητική, υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση. Ιδανικό για άνδρες και γυναίκες. Ένα πρόγραμμα γυμναστηρίου με δυνατή μουσική. Δημιουργήθηκε για να σε οδηγήσει  στην απόλυτη ένταση και σε μια δύσκολη εξέλιξη, που γυμνάζει συνολικά όλα το σώμα. Στο zumba strong χρησιμοποιείς αρκετά το βάρος του σώματός σου και αποκτάς μυική αντοχή. Αυξάνεις τους καρδιακούς σου παλμούς σε κάθε λεπτό και αποβάλλεις κάθε άγχος, ενώ ταυτόχρονα βελτιώνεις το σώμα σου. Σίγουρα, αν το δοκιμάσεις μια φορά, θα θες ξανά και ξανά! Vote for strong λοιπόν!