Πως να χτίσετε μία εταιρεία με χαμηλό Budget

της Αγγελικής Ρουμπάτη

Όλοι μας, κάποια στιγμή είχαμε μία απίθανη ιδέα την οποία αν είχαμε υλοποιήσει θα μπορούσαμε να βγάλουμε πολλά χρήματα. Την ιδέα αυτή, όμως, πολλές φορές φοβόμαστε να την υλοποιήσουμε, γιατί νομίζουμε πως δεν έχουμε το αρχικό κεφάλαιο που χρειάζεται. Σήμερα, βέβαια, υπάρχουν άνθρωποι, οι οποίοι καταφέρνουν να δημιουργήσουν κάτι δικό τους, ακόμα και στην Ελλάδα, με ένα χαμηλό budget. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε μερικές συμβουλές σχετικά με το πως να ανοίξετε τη δική σας εταιρεία, με ελάχιστα χρήματα.

Η σωστή ομάδα

Το πρώτο πράγμα που χρειάζεται μια εταιρεία για να ξεκινήσει είναι η σωστή ομάδα. Με την έννοια σωστή ομάδα εννοούμε άτομα τα οποία είναι από διαφορετικές ειδικότητες, πιστεύουν στην ιδέα και είναι πρόθυμα να αφιερώσουν το χρόνο τους για να τη δουν να γίνεται πραγματικότητα. Μία καλή ομάδα μπορεί να βοηθήσει στο να εξοικονομηθούν αρκετά χρήματα καθώς οι περισσότερες ενέργειες θα μπορούν να γίνονται από τα μέλη της.

Social Media Marketing

Η προώθηση της εταιρείας είναι σημαντική στα πρώτα στάδια της ίδρυσής της καθώς κανένας δεν τη γνωρίζει ακόμα. Όταν λοιπόν μια εταιρεία απευθύνεται στους καταναλωτές (B2C) μία καλή και οικονομική πρακτική είναι να αξιοποιήσει τα social media προκειμένου να αρχίσει να γίνεται γνωστή. Στη συνέχεια, αφού μπορεί να αφιερώσει ένα ποσό για την προώθηση της μία οικονομική πρακτική είναι να συνεχίσει με πληρωμένες διαφημίσεις στα social media.

Πρακτική Άσκηση

Η πρόσληψη ατόμων για πρακτική άσκηση είναι ένα win-win σενάριο και για την εταιρεία, αλλά και για το νέο. Από τη μια πλευρά, η εταιρεία θα μπορέσει να έχει περισσότερους υπαλλήλους και με σχεδόν μηδενικό κόστος και από την άλλη ο νέος θα κερδίσει εμπειρία για το βιογραφικό του.

Θερμοκοιτίδες νεοφυών επιχειρήσεων

Η στέγαση της εταιρείας αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα έξοδα για μια καινούρια επιχείρηση. Για να λυθεί το πρόβλημα αυτό υπάρχουν διάφορες θερμοκοιτίδες οι οποίες στεγάζουν νεοφυείς επιχειρήσεις σε χαμηλές τιμές ή ακόμα και δωρεάν σε ορισμένες περιπτώσεις. Εκτός όμως από τη στέγαση, κάποιες θερμοκοιτίδες προσφέρουν νομικές συμβουλές, επικοινωνία με μέντορες και σεμινάρια για την εκπαίδευση των μελών της εταιρείας.

Διαγωνισμοί

Υπάρχουν αρκετοί διαγωνισμοί στο διεθνές, αλλά και στο ελληνικό τοπίο, οι οποίοι έχουν ως στόχο την προώθηση της επιχειρηματικότητας. Οι νικητές ανάλογα με το διαγωνισμό λαμβάνουν ένα χρηματικό ποσό και σε ορισμένες περιπτώσεις υπηρεσίες, οι οποίες θα τους βοηθήσουν στην εξέλιξη της εταιρείας. Οι διαγωνισμοί αυτοί αποτελούν μια καλή ευκαιρία, ακόμα και στην περίπτωση της αποτυχίας, καθώς βοηθούν την εταιρεία να γίνει πιο γνωστή στο χώρο των επιχειρήσεων και να έρθει σε επαφή με υποψήφιους μελλοντικούς συνεργάτες.

Αν επιθυμείς να διεκδικήσεις υποτροφίες στην Ελλάδα ή το εξωτερικό, ο Οδηγός Υποτροφιών του Citycampus που μόλις κυκλοφόρησε σου προσφέρει ό,τι χρειάζεσαι!

Θέλεις να ενημερώνεσαι έγκυρα και γρήγορα με το πάτημα ενός κουμπιού; Κατέβασε την εφαρμογή μας από το Playstore (citycampus.gr) και διάβασε όλα τα νέα άρθρα εύκολα και γρήγορα!