Αυτά τα Χριστούγεννα θα μείνουμε στα ίδια …κιλά!

Της Κατερίνας Χριστίνας Σανιδά

Τα Χριστούγεννα είναι τόσο κοντά και οι προετοιμασίες έχουν ήδη ξεκινήσει. Οι πόλεις φοράνε τα γιορτινά τους, τα σπίτια στολίζονται, τα χριστουγεννιάτικα γλυκά και το μενού των ήμερων προγραμματίζεται…

Μήπως να προετοιμαστείς και εσύ κατάλληλα, έτσι ώστε μετά από αυτές τις υπέροχες μέρες να μη δεις το νούμερο στη ζυγαριά σου να ανεβαίνει;

Ναι, ξέρω τι θα σκεφτείς! Κάτι τέτοιο αποκλείεται να συμβεί. Τα γλυκά σου κλείνουν το μάτι, στο μαμαδίστικο φαγητό δεν πρόκειται να αντισταθείς. Κι όμως υπάρχουν κάποια tips που θα σε βοηθήσουν να παραμείνεις στα κιλά που είσαι χωρίς να πρέπει να σε κρατήσουν μακριά από τις λιχουδιές των ημερών.

Όσο πιο αργά τρως τόσο το καλύτερο, καθώς αντιλαμβάνεσαι καλύτερα πότε χόρτασες και πότε πρέπει να σταματήσεις. Αποφεύγεις έτσι και την δυσπεψία, αφού μασάς πιο αργά και καλύτερα το φαγητό σου.

Μην περιμένεις το βράδυ για να φας, να έχεις συχνά γεύματα όλη την ήμερα (μικρά). Αν περιμένεις το γιορτινό τραπέζι, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να  πεινάς όλη μέρα και να φας μεγαλύτερη ποσότητα το βράδυ.

Φρόντισε να βάζεις μικρές μερίδες – όσο δύσκολο και να είναι αυτό – καθώς θέλεις να δοκιμάσεις ό, τι βρίσκεται στο τραπέζι. Προσπάθησε να φτιάξεις ένα πιάτο με μικρή ποσότητα από όλα τα εδέσματα. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα στερηθείς τίποτα.

Πολύ νερό παρακαλώ, καθώς πρόκειται για φυσικό λιποδιαλύτη και βοηθάει στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού.

Πάμε και καμία βόλτα να περπατήσουμε! Ναι, μπορεί να έχει πολύ κρύο αλλά το κλίμα των ημερών απαιτεί βόλτες στους στολισμένους δρόμους ακόμα και τρέξιμο ή βόλτα με τα ποδήλατα, ειδικά σε κάποιο χωριό που ίσως περάσεις τις γιορτές. Εκτός ότι θα διασκεδάσεις με την παρέα σου θα αυξήσεις και  τον μεταβολισμό σου.

Να θυμάσαι πως αν έχεις τη διάθεση να μην πάρεις κιλά, χωρίς αυτό να σου προκαλέσει  άγχος και πίεση, μπορείς να  ακολουθήσεις αυτά τα tips και να τα καταφέρεις!