Το Citycampus σε συνεργασία με τη «Διάδραση» ανακοινώνουν την έναρξη του εαρινού κύκλου για το Σεμινάριο Δημοσιογραφίας που θα λάβει χώρα στην Αθήνα.

Σεμινάριο Δημοσιογραφίας Citycampus

Σας ενδιαφέρει η Δημοσιογραφία και τα μυστικά του Δημοσιογραφικού Λόγου;

Θέλετε να ασκηθείτε στη σύνταξη δημοσιογραφικών κειμένων και να βελτιστοποιήσετε τις συγγραφικές σας δυνατότητες;

Θέλετε ταυτόχρονα να σας δοθεί η δυνατότητα να ζήσετε σε προσομοίωση δημοσιογραφικού οργανισμού και να έχετε την δυνατότητα πρακτικής άσκησης;

Θέλετε να δείτε τα κείμενά σας να δημοσιεύονται σε site που λειτουργεί με όρους και προϋποθέσεις ποιοτικής ενημέρωσης και ψυχαγωγίας για φοιτητές;

Το Citycampus.gr σε συνεργασία με την «Διάδραση – Ινστιτούτο Μελέτης της Ανθρώπινης Επικοινωνίας» με έδρα την Αθήνα, ανακοινώνει τη διεξαγωγή τρίμηνου επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέμα «Δημοσιογραφικός Λόγος: Οι πτυχές και τα μυστικά του», προσφέροντας ταυτόχρονα στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να κάνουν πρακτική άσκηση με εκπόνηση δικών τους κειμένων, τα οποία θα κρίνονται και πιθανά να δημοσιεύονται στο www.citycampus.gr, την ιστοσελίδα που αποσκοπεί στην ποιοτική ενημέρωση των φοιτητών των ελληνικών πανεπιστημίων και ΤΕΙ.

Σεμινάριο Δημοσιογραφίας 1

Οι κύκλοι της προηγούμενης χρονιάς ολοκληρώθηκαν… δείτε τις κριτικές που έγραψαν για τη διεξαγωγή του σεμιναρίου:

Οι νέοι δημοσιογράφοι του Citycampus!

Σεμινάριο Citycampus στη δημοσιογραφία: Εντυπώσεις!

Σεμινάριο Δημοσιογραφικού Λόγου: Εντυπώσεις!

Η Μαριάννα και το Σεμινάριο του Citycampus!

Σεμινάριο Δημοσιογραφίας 2

Σεμινάριο Δημοσιογραφίας: Στόχος και Μέθοδος

Στόχος του προγράμματος είναι η κατάκτηση βασικών χαρακτηριστικών και λειτουργιών του λόγου που δημοσιοποιείται, ενημερωτικού, ειδησεογραφικού, σχολιαστικού και ψυχαγωγικού. Η κατάρτιση προβλέπεται να είναι τόσο θεωρητική, μέσα από αναγνώσεις συγκεκριμένων κεφαλαίων διακεκριμένων βιβλίων στο χώρο, όσο και πρακτική, μέσα από συμπλήρωση ασκήσεων και εκπόνηση άρθρων προς δημοσίευση.

Η μέθοδος προβλέπεται να είναι διαδραστική και διεπιστημονική. Οι συμμετέχοντες μέσα από ομαδοσυνεργατικές συζητήσεις «στρογγυλής τραπέζης» θα έχουν υλικό προς προετοιμασία και παρουσίαση και θα συζητούν επιλύοντας απορίες, ενώ ταυτόχρονα θα προσφέρεται και η δυνατότητα αναζήτησης περισσοτέρων πληροφοριών. Εναλλακτικά, προβλέπεται κάθε συμμετέχων να αναλαμβάνει την παρουσίαση της επόμενης ενότητας (ανάλογα και με το επιστημονικό υπόβαθρο των συμμετεχόντων) και να υπάρχει καθοδήγηση από τον διδάσκοντα.

%cf%83%ce%b5%ce%bc%ce%b9%ce%bd%ce%ac%cf%81%ce%b9%ce%bf-%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%bf%cf%83%ce%b9%ce%bf%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%af%ce%b1%cf%82-3

Σεμινάριο Δημοσιογραφίας: Το πρόγραμμα

Ενδεικτικά, το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει τις εξής θεματικές ενότητες:

  • Γενική Εισαγωγή και είδη είδησης,
  • Η δομή ενός δημοσιογραφικού κειμένου,
  • Βασικές αρχές Γλωσσολογίας – Κειμενογλωσσολογίας που χρειάζεται ένας δημοσιογράφος να γνωρίζει,
  • Χαρακτηριστικά Βασικού Άρθρου ειδήσεων,
  • Πρόλογοι, Επίλογοι και σύνταξή τους,
  • Τίτλοι Δημοσιογραφικών Κειμένων,
  • Κατασκευή δημοσιογραφικού Site και εκμάθηση βασικών λειτουργιών δημοσίευσης και διαχείρισης,
  • Διαφορά έντυπης από διαδικτυακή δημοσιογραφία,
  • Έννοιες δημοσιογραφικής αντικειμενικότητας και αλήθειας,
  • Βασικές αρχές επικοινωνιακού μοντέλου,
  • εκμάθηση βασικών λειτουργιών της «κοινής γνώμης»,

Η προβλεπόμενη διάρθρωση του σεμιναρίου περιλαμβάνει 12 δια ζώσης εβδομαδιαίες συναντήσεις (3 μήνες).

Δημοσιογραφία: Συντονισμός ομάδας και αξιολόγηση

Συντονιστής της ομάδας θα είναι ο Κωνσταντίνος Πολέμης, φιλόλογος – εκπαιδευτικός, κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στη Θεωρία της Λογοτεχνίας και τη Δημοσιογραφία, CEO, Founder και Διευθυντής Σύνταξης του citycampus.gr. Προβλέπεται η δημιουργία ομάδων 15 έως 16 συμμετεχόντων επιμορφουμένων και η χρήση παρουσιάσεων με power point.

Η αξιολόγηση των συμμετεχόντων θα γίνει κατά 60% από τα άρθρα – δοκίμια δημοσιογραφικού λόγου που θα εκπονήσουν και κατά 40% από την ενεργό συμμετοχή τους στο πρόγραμμα. Οι συμμετέχοντες οφείλουν να εκπονήσουν κάποια άρθρα προς δημοσίευση, για τα οποία θα λάβουν καθοδήγηση από το συντονιστή του προγράμματος. Στο τέλος του προγράμματος θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης, με τις προϋποθέσεις ότι αφενός οι συμμετέχοντες παρακολούθησαν το 80% των συναντήσεων, παρέδωσαν όλα τα δοκίμια που τους ζητήθηκαν και αφετέρου αξιολογήθηκαν με τουλάχιστον 60% και πάνω.

Δημοσιογραφία: Συμμετοχή, έναρξη, συνεισφορά.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν την αίτηση συμμετοχής τους στο: info@citycampus.gr περιλαμβάνοντας πλήρες ονοματεπώνυμο, σχολή φοίτησης ή αποφοίτησης (πτυχίο), ηλικία και προφίλ facebook, προκειμένου να υπάρξει γρηγορότερη επικοινωνία. Αποστολή συνημμένου βιογραφικού, αν και δεν είναι υποχρεωρικό, θα εκτιμηθεί περισσότερο.

Εναλλακτικά μπορείτε να συμπληρώσετε την φόρμα επικοινωνίας – ενδιαφέροντος παρακολούθησης:

Στους συμμετέχοντες θα δοθεί βεβαίωση επιτυχούς παρακολούθησης μαζί με αναλυτική κατάσταση θεματολογίας και άρθρων που θα συγγράψουν.

Οι αιτούντες θα κληθούν σε προσωπική συνέντευξη.

Οι συναντήσεις θα ξεκινήσουν την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου 2017 και θα λαμβάνουν χώρα σε μέρα και ώρα που θα αποφασισθεί από το σύνολο της ομάδας που θα συγκροτηθεί στα γραφεία του citycampus στην Αθήνα.

Η συνεισφορά των συμμετεχόντων στη Διάδραση καθορίζεται στα 50 ευρώ για κάθε μήνα (3 μήνες). Στους φοιτητές παρέχεται έκπτωση 20%, ενώ σε εξαιρετικές περιπτώσεις (άνεργοι, άτομα με ειδικές ανάγκες, φοιτητές με εξαιρετικές διακρίσεις ή επιδόσεις) προβλέπεται περαιτέρω έκπτωση.

Σεμινάριο Δημοσιογραφίας 4

Έγραψαν, επίσης, για το Σεμινάριο Δημοσιογραφίας του Citycampus:

«Πολύ καλές σημειώσεις, άρθρα που έδιναν τροφή για σκέψη και εξαιρετικό κλίμα μεταξύ μας.»

«Προσεγγίστηκαν αρκετές θεματικές…»

«Ήταν πολύ θετικό το γεγονός ότι το Citycampus κοινοποιούσε τα άρθρα των μελών.»

«Δυνατό σημείο του σεμιναρίου ήταν η συζήτηση που διεξαγόταν… η εμβάθυνση σε ορισμένα ζητήματα και η δυνατότητα συγγραφής άρθρων που μας δόθηκε.»

«Έγινε εμβάθυνση σε τεχνικούς όρους και μύηση στην κρυφή πλευρά της δημοσιογραφίας.»

«Πολύ καλό το μάθημα για τη δημιουργία δικής μας ιστοσελίδας.»

«Το πιο δυνατό σημείο του σεμιναρίου ήταν η διαδραστικότητα.»

«Πολύ ενδιαφέρον ήταν το μάθημα περί αντικειμενικότητας και αλήθειας.»

«Από το πρώτο μάθημα αρχίζεις να καταλαβαίνεις άμεσα πως θα εξελιχθείς…»