Της Κατερίνας – Χριστίνας Σανιδά

Αθλητισμός: Σύμμαχος στο διάβασμα!

Μέρες εξεταστικής, μέρες άγχους, μέρες με πολλή κούραση, αλλά λίγο ύπνο… για τους περισσότερους τουλάχιστον. Τη λύση την έχουμε μπροστά μας και ακούει στη μαγική λέξη: Αθλητισμός.

Αθλητισμός

Πότε άρχισε πάλι η εξεταστική και σταματήσαμε να λιαζόμαστε κάτω από τον καλοκαιρινό ήλιο σε μια από τις χιλιάδες παραλίες που ευτυχώς διαθέτει η χώρα μας;

Ψάχνουμε ώρες χαλάρωσης, ώστε να μπορούμε να αντεπεξέλθουμε στη συνέχεια.

Τη λύση την προσφέρει κάλλιστα ο αθλητισμός. Συγκεκριμένα η ενασχόληση με τον αθλητισμό μπορεί να λειτουργήσει ως αγχολυτικό στο στρες και μπορεί να αποφορτίσει από την επίπονη καθημερινότητα της εξεταστικής.

Ο χρόνος που έχετε στη διάθεση σας είναι ελάχιστος και θα σκέφτεστε να βγείτε μια βόλτα με την παρέα σας! O αθλητισμός όμως μπορεί να συνδυαστεί και με αυτό.

Αθλητισμός

Μπορείτε να προτιμήσετε ένα ομαδικό άθλημα, όπου αδιαμφισβήτητα θα διασκεδάσετε με εναλλακτικό τρόπο, αλλά θα φροντίσετε και για τη φυσική σας κατάσταση.

Στον ίδιο άξονα και με περισσότερη αγχολυτική δράση, μπορείτε να επιλέξετε διάφορα προγράμματα, όπως pilates, yoga, arial yoga, zumba, τα οποία πραγματοποιούνται είτε σε fitness clubs είτε σε εξωτερικούς χώρους (πάρκα, άλση, ακόμα και σε παραλίες)… ιδανικός συνδυασμός, όπου θα μπορέσετε να κάνετε τις βουτιές και την ηλιοθεραπεία σας – ακόμα ο καιρός επιτρέπει τις επισκέψεις στις παραλίες.

Το καλοκαίρι φεύγει σιγά σιγά αλλά σίγουρα δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να αμελήσουμε τη φυσική μας κατάσταση και το σώμα μας, δεδομένου ότι λόγω αυτής της φθινοπωρινής και επώδυνης εξεταστικής θέλοντας και μη κάνουμε καθιστική ζωή και σίγουρα τρώμε… τρώμε πολύ!

Ο αθλητισμός προσφέρει ωραίες στιγμές τόσο ως ενασχόληση όσο και ως θέαμα. Οι «μάχες» του Euro και των Ολυμπιακών αγώνων μας προσέφεραν αρκετές ώρες αγωνίας αλλά και χαλάρωσης.

Extra tips: Εμπλουτίστε την διατροφή σας με πολλά υγρά (νερά-χυμούς) και φρούτα. Βοηθούν κυρίως στη ζέστη και τη συγκέντρωση αλλά συμβάλλουν και σε μία ισορροπημένη διατροφή.